استقبال چشمگير مسافران نوروزي کرمانشاه از "تاکسي گردشگر"

 

طرح ابتکاري "تاکسي گردشگر" سازمان تاکسيراني کرمانشاه، با استقبال گسترده گردشگران نوروزي روبرو شد.
به گزارش روابط عمومي تاکسيراني، اين طرح شامل تاکسي‌هاي ون است که با هماهنگي سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه در جهت ارائه خدمات گردشگري به گردشگران و مسافران نوروزي اجرا مي شود.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه در اين باره گفت: تاکسي هاي ون گردشگري در حال حاضر به همراه راهنمايان مستقر در آنها در مسير هاي مختلف شهر کرمانشاه به ارائه خدمات به گردشگران مي پردازند.
مهندس سجاد سليماني افزود: اين خودروها گردشگران را از طاقبستان براي بازديد از مکانهاي تاريخي و ديدني و جاذبه هاي گردشگري و طبيعي شهر منتقل مي کنند.
وي تأکيد کرد: اين تاکسي ها با حضور در سطح شهر و انتقال و جابجايي گردشگران در محدوده اماکن سياحتي، تفريحي، تاريخي، باستاني، موزه ها، مراکز خريد، اماکن و خانه هاي تاريخي، پارک ها و بوستانها توانسته اند سهم قابل توجهي در جابه جايي و راهنمايي صحيح و اصولي گردشگران در ايام تعطيلات نوروزي ايفا کنند.
به گفته وي تا روز پنجم تعطيلات نوروز گردشگراني از 60 شهر مختلف کشور از اين خودروهاي ون گردشگري سازمان تاکسيراني استفاده کرده و با ثبت نظر در طرح نظرسنجي اين سازمان، از طرح مذکور استقبال و قدرداني کردند.  
تاریخ ثبت : 7/1/1394    ساعت ثبت : 10:22