مدير عامل سازمان تاكسيراني خبر داد :جلوگيري از فعاليت مسافربرهاي شخصي غيرمجاز

 

مدير عامل سازمان تاكسيراني شهر كرمانشاه گفت: با مساعدت و عنايت ويژه دادستان محترم شهر كرمانشاه ، پليس راهور برخورد با خودروهاي مسافر بر شخصي غير مجاز در سال 94 از سوي اين سازمان آغاز شده است .
به گزارش روابط عمومي سازمان تاكسيراني ، سجاد سليماني افزود: مسافربرهاي شخصي يکي از مهمترين معضلات در حال حاضر رانندگان تاکسي مي باشند که به گونه هاي مختلف باعث ايجاد خلل در سيستم حمل و نقل درونشهري مي شوند و از طرفي باعث ايجاد نا امني براي شهروندان محترم مي گردند.
به گفته وي در دو روز اخير در ايستگاههاي سطح شهر کرمانشاه بيش از 35 خودروي مسافربر شخصي توقيف و رانندگان آنها جريمه و تعدادي نيز محکوم به پرداخت جريمه شده اند که اين اقدام باعث رضايت حداکثري رانندگان محترم تاکسي گرديد و ما نيز از اين رضايت مندي بي نهايت خرسنديم.
سليماني خاطر نشان كرد: به منظور افزايش رضايتمندي مسافران و تاكسيرانان و همچنين بهبود عملکرد بهره وري ناوگان حمل و نقل عمومي، طرح برخورد با مسافر برهاي شخصي غير مجاز ادامه خواهد داشت تا ضمن مديريت و نظارت بر نحوه خدمات رساني ناوگان حمل و نقل عمومي ، خدماتي قابل توجه نيز به مسافران ارائه شود و در همين راستا از ابتداي سال جاري پليس راهور نيروي انتظامي و سازمان تاکسيراني شهر كرمانشاه ضمن جلوگيري از فعاليت خودروهاي مسافربر غير مجاز نسبت به توقيف اينگونه خودروها و انتقال آنها به پارکينگ به مدت يك ماه اقدام خواهند کرد.
مدير عامل سازمان تاكسيراني در خاتمه با بيان اينكه در اين مسئله نقش مردم و استفاده نکردن آن‌ها از اين مسافربرها که خطرات زيادي نيز دارد مهم‌تر از هرگونه جريمه و توقيف است ،از شهروندان كرمانشاهي درخواست كرد در ترددهاي درون شهري خود به منظور اطمينان از امنيت در تردد، از تاكسي تحت نظارت سازمان تاكسيراني استفاده كنند  
تاریخ ثبت : 25/1/1394    ساعت ثبت : 19:2