تاکسيراني، اشتغالزاترين عضو کارگروه اشتغال شهرستان کرمانشاه شد

 

سازمان تاکسيراني شهر کرمانشاه، رتبه برتر اشتغالزايي درميان دستگاههاي عضو كارگروه اشتغال شهرستان کرمانشاه را از آن خود کرد.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه با اشاره به اينکه اين سازمان موفق شد در سال گذشته با بيش از 1100 اشتغال در بخش رانندگان كمكي تاكسي اشتغالزاترين عضو کارگروه اشتغال شهرستان کرمانشاه شناخته شود، گفت: استان کرمانشاه جزو استانهايي است که از مشکل بيکاري رنج مي برد و متاسفانه در اين زمينه رتبه مناسبي ندارد و اين موضوع، مسئوليت ما را براي کمک به اشتغالزايي هرچه بيشتر در استان مضاعف ميکند.
مهندس سجاد سليماني افزود: سازمان تاکسيراني به دنبال اين است که با فراهم آوردن شرايط و انجام وظايف ذاتي خود، تدابيري بينديشد تا هم بتواند در اشتغالزايي براي جوانان گام بردارد و هم جايگاه تاکسيرانان را ارتقا دهد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، در نامه اي به امضاي فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه خطاب به مديرعامل تاکسيراني شهرداري کرمانشاه، به منظور تقدير از وي آمده است: از آنجا كه در رشد و توسعه اقتصادي نيازمند سرمايه گذاري لازم، كارآفريني خلاق ،افزايش توليد و اشتغالزايي موثر است و بي شك اجراي بهينه اين برنامه ها مرهون، همكاري و تلاش گسترده مسولين و كارشناسان ذيربط استاني و شهرستاني است، لذا از جنابعالي به دليل تلاش ها و زحمات فرواننتان در سال 1393 در خصوص تحقق 100./. تعهدات اشتغال آن دستگاه در سطح شهرستان كرمانشاه تشكر و قدرداني مي گردد.
اميد است با اتكال به الطاف خداوند منان و توجهات حضرت ول عصر (عج) در استمرار خدمت خالصانه در راستاي اهداف دولت تدبير و اميد همواره موفق و مويد باشيد.  
تاریخ ثبت : 7/2/1394    ساعت ثبت : 10:20