مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه: آژانس هاي تاکسي تلفني بانوان ظرفيت خدمات رساني را افزايش دهند

 

مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه در جلسه اي كه با حضور مديران آژانسهاي تاكسي تلفني بانوان در محل اداري سازمان برگزار شد، با اشاره به توانائي آژانسهاي تاكسي تلفني در خدمات رساني به خانواده هايي كه قصد دارند صرفا از تاكسي ويژه بانوان استفاده كنند گفت: اگر اين اژانسها بتوانند ظرفيت خدمات رساني خود را افزايش دهند قطعا با استقبال بانوان مواجه خواهند شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه، مهندس سجاد سليماني افزود: مسافران زن با استفاده از تاکسي‌هاي مختص بانوان مي‌توانند از امنيت و احساس امنيت بيشتري برخوردار باشند، چرا‌ که اين‌ روز‌ها اغلب بانوان با تردد ضروري در ساعاتي از شب با محدوديت‌هايي مواجه هستند که نبايد گذاشت اين محدوديت‌ها به يک معضل تبديل شود و بايد براي آن راهکاري انديشيد که گسترش فعاليت و ظرفيت خدمات تاکسي تلفني هاي بانوان مي‌تواند راهکاري موثر براي اين معضل احتمالي باشد.
وي تصريح کرد: وجود تاکسي تلفني بانوان باعث مي‌شود تا خطرات و آسيب‌ها کاهش يابد و زنان که راننده تاکسي هستند با زنان مسافر در تعامل بيشتري بوده و آسودگي‌خاطربيشتري براي مسافران و راننده ايجاد خواهد شد و همچنين رانندگان زن مي تواندد يک منبع درآمد داشته و در عرصه‌هاي اجتماعي حضور پر رنگ‌تري نيز داشته باشند.
سليماني هدف از تأسيس اين شرکت‌ها و آژانسها را به‌کارگيري و استفاده از امكانات قانوني به‌منظور تأمين رفاه و آسايش بيشتر بانوان عنوان کرد و گفت: سازمان تاکسي‌راني بر نحوه سرويس‌دهي اشخاصي كه به نمايندگي از طرف سازمان به‌صورت حقيقي و حقوقي به شهروندان ارائه خدمات مي‌نمايند نظارت دقيق دارد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با تأکيد بر اينكه کليه آژانسهاي تاكسي تلفني بايد داراي پروانه فعاليت و علائمي كه مشخصه آژانس تاكسي تلفني است باشند، افزود: اين علائم به مسافران اين اطمينان خاطر را مي دهد كه راننده مورد نظر داراي صلاحيت بوده و زير نظر سازمان تاكسيراني مشغول به سرويس دهي مي باشد.
وي خطاب به مديراني آژانسهاي تاکسي تلفني بانوان گفت: بايد نظارت و مديريت بيشتري با توجه به شرايط موجود صورت گيرد تا رانندگان تاکسي بانوان که تنها زنان را سوار مي‌کنند و مختص آنها هستند به خوبي گزينش و مديريت شوند تا با اعتمادسازي بيشتر شاهد تردد با امنيت بيشتر زنان باشيم.
سليماني با يادآوري توانائي آژانسهاي تاكسي تلفني در ارئه خدمت به بانوان افزود: انتظار د اريم در سال آينده آژانسهاي بانوان با توان بيشتري در بحث سرويس مدارس ورود پيدا كنند.
در اين جلسه مقرر شد كه اژانسهاي بانوان تحت پوشش اين سازمان يك نفر را به عنوان نماينده جهت ارتباط و پيگيري مطالبات آنان معرفي كنند.
در اين نشست همچنين بر داشتن لباس فرم ويژه و اتيکت براي رانندگان آژانسهاي بانوان و دقت در رسيدگي به وضعيت فني و ظاهري خودروهاي آژانس بانوان تأکيد شد
لازم به ذكر است ليست آژانسهاي تاكسي تلفني ويژه بانوان تحت پوشش اين سازمان جهت استفاده همشهريان به شرح ذيل است .
1-آژانس ستايش واقع در ميدان مركزي به طرف گلريزان بعد از تقاطع وحدت خيابان خرم تلفن :8390558
2-آژانس امنيت واقع در گذرنامه نبش كوي 128تلفن : 38353637
3-آژانس دل آرام واقع در پائين تر از ميدان گلايول بلوار گلسرخ تلفن :38396092
4-آژانس سوگندواقع در شهرك پرديس خيبان 20 متري شهرك شهرداري تلفن 37269991
5- آژانس خاتون واقع در خيابان منزه كوچه عدالت تلفن : 37217898
6-آژانس آوا واقع در شهرك نصر خيابان 404 مخابرات تلفن :34316400
7-آژانس مادر واقع در فرهنگيان فاز 2 روبروي كتابخانه علامه طباطبائي نلفن :34240435
8-آژانس عسل بانو واقع در شهرك زيبا شهر خيابان 12 متري نبش كوي هشتم  
تاریخ ثبت : 23/3/1394    ساعت ثبت : 9:9