مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه اعلام کرد:انتخابات نمايندگان رانندگان تاکسي مسيري به زودي برگزار مي شود

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه اعلام کرد که انتخابات انتخابات نمايندگان رانندگان تاکسي مسيرهايپرتردد اين شهر به زودي برگزار مي شود.
به گزارس روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، مهندس سجاد سليماني در اين باره گفت: در راستاي اجراي طرح انتخاب نمايندگان خطوط از بين رانندگان تاکسي هاي مسيرهاي پرتردد شهر کرمانشاه تعدادي از اين افراد به عنوان نماينده رانندگان انتخاب و معرفي خواهند شد.
وي با اشاره به اينکه ثبت نام از کانديداهاي نمايندگي خطوط از 21 خرداد تا 5 تيرماه در حال انجام است، افزود: بعد از بررسي صلاحيت افراد، انجام انتخابات، اخذ رأي و شمارش آراء در مسيرهاي مختلف، تعدادي از رانندگان به عنوان نماينده رانندگان مسير انتخاب و معرفي مي شوند.
سليماني از جمله معيارهاي انتخاب نماينده براي تاکسي هاي مسيري را حسن شهرت، فعال بودن، سلامت کامل، دارا بودن کارت شهري و نداشتن حكم كميته انضباطي دانست و گفت: اين نمايندگان قرار است رابط بين سازمان تاکسيراني و تمامي رانندگان خطوطي که خود در آن فعال هستند باشند تا هرگونه کاستي و مشکلات مربوط به خطوط را با سازمان در ميان بگذارند.
مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه با بيان اينکه از تعداد 73 خط فعال کرمانشاه 53 خط جزو مسيرهاي پر تردد به حساب مي آيند که براي آنها ايستگاههاي ويژه اي نيز داير شده است، گفت: برنامه هايي براي توسعه خطوط براساس نياز و همچنين راه اندازي و ايجاد ايستگاه براي مابقي خطوط نيز در دست داريم که با انجام نيازسنجي و مکان سنجي ايستگاه اين خطوط نيز دائر خواهند شد.
 
تاریخ ثبت : 1/4/1394    ساعت ثبت : 8:56