خدمات رساني ويژه تاکسيراني کرمانشاه در شبهاي قدر

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه از تقويت خطوط و خدمات رساني ويژه تاکسي ها در شب هاي قدر خبر داد و گفت: با توجه به فرارسيدن شبهاي با عظمت قدر و براي آسايش و رفاه هرچه بيشتر شهروندان، ناوگان تاکسيراني تا پايان مراسم در مسير هاي مختلف براي جا به جايي شهروندان در حال آماده باش مي باشند.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، مهندس سجاد سليماني بيان کرد: براي شب‌هاي قدر سازمان تاکسيراني تمرکز بيشتري بر پايانه‌هاي اصلي هسته مرکزي شهر و مسيرهاي منتهي به مساجد شهر اختصاص داده است تا نمازگزاران و عزاداران و شب زنده داران اين شبها تردد راحتي براي دسترسي و رفت و آمد داشته باشند.
به گفته وي سرويس دهي تاکسيراني از ساعت 22 آغاز و تا سحر ادامه مي يابد و بازرسان تاکسيراني نيز در شب هاي قدر در پايانه ها براي نظارت بر عملکرد تاکسي ها مستقر مي شوند.
وي تأکيد کرد: سرويس دهي به شهروندان در شبهاي احياء در مناطق مختلف صورت خواهد گرفت تا روزه داران دچار هيچ مشکلي براي رفت و آمد نشوند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه افزود: دستورالعمل ويژه اي به مناسبت ماه رمضان ابلاغ شده است که بر اساس آن خطوط تاکسيراني با تقويت در ساعات اوج ترافيک عصرگاهي به شهروندان خدمات رساني خواهند کرد و تاکسي هاي گردشي نيز بايد با هماهنگي کامل و براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته عمل کنند تا در مسيرهايي که پيش بيني مي شود مسافران بيشتري داشته باشند، خدمات رساني مناسبي صورت گيرد و تاکسي هاي حضور پررنگ تري داشته باشند.
وي يادآورشد: ناوگان تاکسيراني کرمانشاه در روز قدس و عيدفطر نيز با حداکثر ظرفيت خود، خدمات ويژه اي به روزه داران و نمازگزاران ارائه خواهد نمود.  
تاریخ ثبت : 15/4/1394    ساعت ثبت : 13:46