نرخ جديد کرايه تاکسي در کرمانشاه اعمال شد

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه از اعمال نرخ جديد کرايه تاکسي از امروز در اين شهر خبر داد.
به گزارش روابط سازمان تاکسيراني کرمانشاه، مهندس سجاد سليماني با اشاره به اينکه براساس قانون، شهرداري کرمانشاه طبق روال هرساله لايحه تعيين نرخ کرايه تاکسي را به شورا ارائه کرده بود گفت: اعضاي شوراي شهر کرمانشاه در جريان يکصد و چهلمين جلسه رسمي خود، لايحه تعيين نرخ کرايه هاي تاکسي در سال 94 را مورد بررسي قرار داده و به تصويب رساندند.
وي با تأکيد بر اينکه مصوبه افزايش نرخ کرايه تاکسي براي سال 94 پس از ابلاغ تأييد فرمانداري از امروز اجرايي شد، گفت: سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه نيز بر اساس پيش‌بيني‌هاي قبلي و برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده، از امروز شانزدهم تيرماه نسبت به اعمال نرخ‌هاي جديد کرايه انواع تاکسي در شهراقدام خواهد کرد.
مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه تصريح کرد: بر اساس بخشنامه وزارت محترم كشور و به موجب مصوبه شوراي شهر کرمانشاه به سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني اجازه داده شده است، نرخ کرايه‌هاي انواع تاکسي هاي شهر کرمانشاه را نسبت به آخرين نرخ‌هاي مصوب سال قبل 15 درصد در کليه خطوط و سرويس ها افزايش دهد.
سليماني با اشاره به اينکه تاکسيرانان از کم در آمدترين اقشار جامعه هستند نرخ تورمي اعلام شده از سوي دولت را ملاک تعيين نرخ کرايه تاکسي‌ها عنوان کرد و افزود: شهرداري کرمانشاه در لايحه پيشنهادي خود مربوط به کرايه تاکسي‌ها در سال 94، افزايش 15 درصدي را پيشنهاد داده بود.
وي با اشاره به رخدادهاي سال گذشته در خصوص حذف يارانه حامل‌هاي انرژي گفت: در پايان سال گذشته، افزايش 15 درصدي را براي کرايه‌هاي تاکسي تدوين و تعيين کرديم. البته اين تصميم گيري قبل از اجراي مرحله دوم لايحه يارانه‌ها توسط دولت و افزايش نرخ حامل هاي انرژي بود و اميدواريم دولت محترم، تدبير ويژه اي براي اين قشرزحمتکش در عرصه حمل و نقل عمومي درون شهري بينديشد.  
تاریخ ثبت : 16/4/1394    ساعت ثبت : 18:20