در مرحله طرح ششم برخورد با مسافر برهاي شخصي تعداد 25 دستگاه خودرو توقيف شد

 

مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه:
عزم دستگاههاي ذيربط براي برخورد با مسافربرهاي شخصي کاملا جدي است
مديرعامل سازمان تاکسيراني از ايجاد گشت تلفيقي سازمان تاکسيراني با هماهنگي و همكاري مقام محترم قضائي، پليس راهور و نيروي انتظامي جهت برخورد قانوني با مسافربرهاي غير مجاز و آژانسهاي تاكسي تلفني فاقد مجوز که در محدوده شهر اقدام به حمل مسافر مي کنند خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاكسيراني، سجاد سليماني گفت: خوشبختانه عزم دستگاههاي ذيربط قضايي و انتظامي کرمانشاه در همکاري با سازمان تاکسيراني جهت برخورد با مسافربرهاي شخصي و آژانسهاي تاکسي تلفني فاقد مجوز کاملا جدي است و هيچ اغماضي در اين رابطه صورت نمي گيرد.
وي افزود: متاسفانه تعداي از افراد فاقد صلاحيت و بدون مجوز با خودروهاي شخصي و بدون رعايت حقوق شهروندي و قوانين و مقررات بصورت غير مجاز و غير قانوني اقدام به نصب تابلو جعلي تاكسي تحت عنوان آژانس نموده و اقدام به حمل مسافر در سطح شهر مي نمايند كه اين پديده نابهنجار باعث اخلال در نظم عمومي شهر شده و موجبات ناامني در سيستم حمل ونقل درون شهري را فراهم نموده است.
سليماني با اشاره به اينکه در همين راستا تاكنون بيش از 150 دستگاه مسافربر شخصي غير مجاز و 230 دستگاه تاكسي توقيف و به پاركينگ دلالت داده شده اند تصريح کرد: اين سازمان بدون هيچگونه مماشاتي اين طرح را ادامه خواهد داد چرا که امنيت شهروندان در حمل و نقل درون شهري و آسايش خاطر رانندگان تاکسي را وظيفه خود مي دانيم.
مديرعامل سازمان تاکسيراني ضمن هشدار به شهروندان و مسافرين درون شهري از آنها خواست که سازمان تاکسيراني را در اجراي اين طرح به منظور تأمين امنيت مسافران و از جمله خود آنان ياري دهند و از سوار شدن به خودروهاي مذکورجداً خودداري نمايند.
گفتني است برابر مصوبات مراجع زيربط، سازمان تاکسيراني کرمانشاه با ايجاد گشت تلفيقي با پليس راهور، برخورد قانوني خود را با خودروهاي مسافرکش غيرمجاز اغاز نموده است.  
تاریخ ثبت : 22/4/1394    ساعت ثبت : 8:3