برچسب كد شناسه تاكسيهاي شهر كرمانشاه ساماندهي مي شوند

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهركرمانشاه از نصب برچسب کدشناسه جديد براي انواع خودروهاي تاكسي اين شهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، سجاد سليماني با بيان اينکه کدهاي قبلي با توجه به عمر طولاني و نوع شبرنگ مصرف شده، قابل تشخيص نبودند، گفت: شهروندان درهنگام مراجعه به سازمان به جهت پيگيري امورات تاکسيهاي شهر در تشخيص کدهاي مربوطه دچار اشتباه مي شدند.
وي با اشاره به اينکه با اين کار ميتوان از تردد تاكسيهاي كه ممكن است به صورت غير مجاز در سطح شهر اقدام به مسافر كشي كنند ممانعت به عمل آورد، يکي از اهداف اجراي اين طرح را يکسان سازي کدهاي شناسايي نصب شده بر روي تاکسي ها و در ديد مسافرين بودن آنها عنوان کرد تا در صورت جا گذاشتن اشياء يا هرگونه شکايات و انتقاد، کد مربوطه را در اختيار سازمان قرار دهند.
سليماني بازبيني تاکسي هاي فعال در ناوگان و تميز خودروهاي فعال از نيمه فعال و همچنين بررسي مجوز فعاليت برروي تاکسي و حفظ سلامت ظاهري تاکسي و جداسازي آنها را از ديگر اهداف سازمان در تغيير کدهاي شناسايي، عنوان کرد.
به گفته مديرعامل سازمان تاكسيراني کرمانشاه، کدهاي جديد با شبرنگ زمينه زرد براي تاكسيهاي گردشي، زمينه نارنجي براي تاكسيهاي خطي و زمينه سبز براي آژانسهاس تاكسي تلفني تحت پوشش سازمان تاكسيراني طراحي شده كه در پشت شيشه عقب تاكسي نصب خواهد شد .
وي از شهروندان خواست ضمن بهره گيري لازم از اين امکانات و خدمات صورت گرفته، از سوار شدن به خودروها و مسافربرهاي شخصي غير مجاز از جمله آژانسهايي که صرفا تابلوي تاكسي دارند و تحت نظارت سازمان تاکسيراني نيستند خودداري کنند.
سليماني خطاب به شهروندان افزود: هرخودرويي صلاحيت نقل و انتقال خانواده شما را ندارد، بنابراين از سوارشدن به خودروهايي که هيچگونه نظارتي بر آنها صورت نميگيرد و براي مراجع ذيصلاح شناخته شده نيستند کاملاً خودداري کنيد تا ضمن حفظ امنيت خانواده گراميتان، مسئولين را ياري دهيد تا گامي مؤثر در ارتقاء فرهنگ ترافيکي شهر و ساماندهي حمل و نقل درون شهري برداشته شود  
تاریخ ثبت : 8/7/1394    ساعت ثبت : 12:39