مديرعامل سازمان تاکسيراني:تاکسيرانان کرمانشاهي در روزهاي برفي و باراني هم در خدمت شهروندان هستند

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسي‌راني شهر کرمانشاه از آمادگي کامل ناوگان تاکسيراني براي ارائه خدمت به مردم در روزهاي برفي و باراني خبر داد و گفت: تمام تاکسي‌هاي تحت نظارت تاکسي‌راني در روزهاي برفي و باراني آماده خدمت رساني به شهروندان هستند.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري کرمانشاه، سجاد سليماني يادآور شد: با توجه به تدابير و تمهيدات صورت گرفته از سوي اداره تاکسيراني کرمانشاه خوشبختانه طي روزهاي باراني اخير مشكل كمبود تاكسي در خطوط و پايانه‌هاي سطح شهر وجود نداشت .
وي درباره احتمال افزايش خودسرانه کرايه تاکسي توسط برخي از تاکسيرانان در روزهاي برفي و باراني نيز، تصريح کرد: نرخ کرايه تاکسي‌هاي گردشي در روزهاي برفي و باراني هيچ گونه تغييري نمي‌کند و افزايش خودسرانه نرخ‌ها غير قانوني است.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسي‌راني کرمانشاه افزود: سازمان تاکسيراني موظف است با هرگونه تخلف در اين زمينه برخورد قانوني کند و با تشديد نظارتهاي بازرسان سازمان تاكسيراني شهرداري در روزهاي برفي و باراني، با تاکسي‌هايي که به صورت دربستي کار مي‌کنند يا کرايه بيشتري از مسافران مي‌گيرند برخورد مي شود.
وي تأکيد کرد: بازرسان کنترل و نظارت اين سازمان براي نظارت بر کار تاکسي‌ها به‌طور سيار و ثابت در خطوط مبدا و مقصد نظارت مي‌کنند.به گفته سليماني با توجه به اين که بارش باران در سطح شهر، منجر به کندي تردد خودروها و تجمع مسافران در برخي از نقاط مي شود لذا براي خدمات رساني بهتر به شهروندان و جلوگيري از بروز برخي تخلفات احتمالي، اکيپهاي گشت سازمان تاکسيراني بر عملکرد تاکسي هاي گردشي به صورت محسوس و نامحسوس نظارت دارند.
وي تاکيد کرد:خوشبختانه رانندگان زحمت کش تاکسي همواره با تمام توان به شهروندان، خالصانه خدمات رساني مي کنند اما گاه شاهد آن هستيم که تعداد محدودي از رانندگان به ويژه به هنگام بارش برف و باران دربستي اقدام به جابه جايي مسافران مي کنند که اين مساله سبب تجمع مسافران و ايجاد مشکلاتي براي شهروندان مي شود، به همين دليل گشت هاي نظارتي به طور دقيق بر عملکرد تاکسي ها نظارت خواهند کرد تا خدمات رساني مناسبي به شهروندان صورت گيرد.  
تاریخ ثبت : 9/8/1394    ساعت ثبت : 9:32