از رانندگان نمونه تاکسي شهر کرمانشاه تجليل شد

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه طي مراسمي از 50تاکسيران نمونه و فعال اين شهر با اهداء لوح تقدير و جوائز ارزنده قدرداني و تجليل کرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهر کرمانشاه، مديرعامل اين سازمان، ملاک انتخاب راننده نمونه را حسن خلق و حسن شهرت، خدمات رساني بهتر، قانونمند بودن و رعايت آيين نامه راهور و سازمان تاکسيراني و مقررات راهنمايي و رانندگي، امانتداري، انتخاب توسط شهروندان و ... ذکر و تأکيد کرد که پس از احراز اين شرايط رانندگان نمونه انتخاب و تجليل شدند.
سجاد سليماني با تاکيد بر لزوم ارتقاء فرهنگ حمل و نقل عمومي گفت: خوشبختانه شاهد رعايت شدن بيشتر مقررات از سوي رانندگان هستيم و اين نشان دهنده نهادينه و تبديل شدن اين رويه به فرهنگ رانندگان است و اين پيشروي به معناي توانمندي بخش آموزش سازمان تاکسيراني و احساس مسئوليت رانندگان تاکسي است.
وي با بيان اينکه مجموعه تاکسيراني با حدود 10 هزار خودروي فعال، به عنوان بزرگترين خانواده حمل و نقل درون شهري و گسترده ترين ناوگان حمل و نقل عمومي شهري فعاليت مي کنند، افزود: تاکسيرانان کرمانشاهي هم اکنون روزانه بيش از يک ميليون مسافر را در سفرهاي درون شهري جا به جا مي کنند.
وي بر رسيدگي به موضوع معيشت و مسائل فرهنگي و اجتماعي رانندگان تاکسي تاکيد و با قدرداني از تلاش‌هاي رانندگان تاکسي بيان کرد: کسي منکر زحمات رانندگان تاکسي نمي‌شود و کسي نيست که نداند رانندگان تاکسي چقدر زحمت مي‌کشند.
سليماني تصريح کرد: مسائل و مشکلات رانندگان تاکسي در شهر کرمانشاه در دستور کار ما قرار گرفته و پيگيري‌هاي لازم در اين زمينه انجام خواهد شد.
وي در ادامه گفت: تاکسيرانان عليرغم مشکلات بسياري که در زندگي شخصي خود دارند، با روحيه، جديت، اخلاص، مردم‌داري و همشهري‌مداري به خدمات خود ادامه مي دهند تا بتوانيم هر روز نسبت به روز قبل رضايت بيشتر شهروندان را از ناوگان تاکسيراني داشته باشيم.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با بيان اين که تجليل از رانندگان تاکسي همواره در دستور کار اين سازمان قرار دارد و انجام اين مهم باعث تشويق و ترغيب ديگر رانندگان زحمتکش تاکسي مي گردد افزود: تاکسيرانان کرمانشاهي با برخورد مناسب و رفتار پسنديده خود شايستگي و لياقت اين قشر زحمتکش را در ديدگان شهروندان محترم به اثبات مي رسانند .
وي با تاکيد بر اين نکته که رانندگان تاکسي بايد هميشه قانون‌مداري، مسئوليت‌پذيري، مشتري‌مداري، امانت‌داري، رزق حلال و برکت و ايثار و فداکاري را سر لوحه خويش در خدمت به همشهريان خويش قرار دهند بيان نمود که سعي داريم با استانداردسازي رفتار رانندگان تاکسي، ناوگاني وارسته و حرفه‌اي داشته باشيم.  
تاریخ ثبت : 23/8/1394    ساعت ثبت : 10:15