مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه اعلام کرد:ناوگان تاکسيراني کرمانشاه در خدمت زائران اربعين حسيني

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه با آرزوي قبولي طاعات و عزاداريهاي زائران حرم حسيني و مردم ولايتمدار و عاشق اهل بيت، از آماده باش کامل ناوگان تاکسيراني اين شهر براي خدمت به زائران اربعين حسيني خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه سجاد سليماني، با بيان اينکه تاکسيرانان کرمانشاهي ميزباني و خدمت به زائران حرمين شريفين را افتخار و سعادتي براي خود مي‌دانند گفت: تاکسيرانان کرمانشاهي در راستاي ارائه بهترين خدمات به زائران حسيني از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کنند و از ظرفيت ناوگان تاکسيراني استان کرمانشاه براي ارائه خدمت به زائران اربعين حسيني استفاده مي کنيم.
وي با اشاره به تقويت ميادين، ترمينالها و پايانه هاي شهر افزود: ناوگان تاکسيراني کرمانشاه به‌ منظور خدمات‌رساني هر چه بهتر و تسهيل در جابه‌جايي و حمل و نقل زائران عتبات عاليات از اول تا 15 آذر و پايان بازگشت آنان درحالت آماده‌باش کامل قرار دارد.
مديرعامل تاکسيراني استان کرمانشاه تأکيد کرد: در اين مدت نيروهاي گشت و بازرسي سازمان تاکسيراني از ساعت 3 و نيم صبح تا 21 در آماده باش کامل خواهند بود تا بر نحوه خدمات رساني تاکسيرانان نظارت بيشتري داشته باشند و و در صورت نياز نيروهاي ستادي سازمان نيز به آنها کمک خواهند کرد.  
تاریخ ثبت : 3/9/1394    ساعت ثبت : 12:54