ورود وانت بارهاي داراي پروانه فعاليت و علائم به طرح زوج و فرد مجاز شد

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه از اجراي طرح زوج و فرد براي خودروهاي وانت بار، در کرمانشاه خبرداد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاكسيراني، سجاد سليماني با يادآوري اينكه اجراي طرح زوج و فرد از 15 شهريورماه سالجاري در شهر کرمانشاه آغاز شده و تا پايان امسال نيز ادامه خواهد داشت افزود: با همكاري پليس راهور اين طرح به تاييد رسيده و علاوه بر تاكسيها و آژانسهاي تاكسي تلفني تحت پوشش سازمان، براي وانت بارهاي درون شهري كه تحت پوشش سازمان تاكسيراني هستند نيز مجاز خواهد بود.
وي با اشاره به تاثير ترافيکي وسايل حمل‌ونقل بار در سطح شهر، ايمني را از جمله موارد مهم در وسايل حمل بار دانست و افزود: در همين خصوص بايد تدابير ويژه‌اي انديشيده مي شد که ساماندهي اين وانت بارها و زمان‌بندي تردد، از آن جمله بود تا بتوان تاثير ترافيکي وسايل حمل‌ونقل بار را در سطح شهر به حداقل رساند.
مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه با اشاره به اينکه طي هماهنگي که با مسئولين ذيربط شده است، به وانت بارها و کاميونت هايي که براي اخذ پروانه و جواز اقدام نکرده باشند، اجازه تردد در سطح شهر داده نمي شود، تصريح كرد: خودروهاي وانت بار زماني مجاز به تردد در طرح ترافيك هستند كه داراي پروانه فعاليت و برچسب و علائم تحت پوشش اين سازمان باشند و براي ساير خودروها در صورت تردد در طرح ترافيك برگه‌هاي جريمه صادر خواهد شد.
سليماني با بيان اينکه سازمان تاکسيراني کرمانشاه با هدف مديريت و نظارت بر تردد خودروهاي حمل بار در اين شهر، اقدام به اجراي طرح ساماندهي وانت بارها و وضعيت حمل‌ونقل بار درون‌شهري کرده است، يادآورشد: براي سامان‌دهي وضعيت حمل‌ونقل بار درون‌شهري خودروهاي حمل بار، شرکت‌ها و موسسات اين حوزه طي فراخواني از آنها خواسته شد تا براي ثبت‌نام و ساماندهي اقدام كنند؛ در غير اين صورت از فعاليت آن‌ها جلوگيري مي‌شود.
وي با بيان اينكه برابر دستورالعمل هاي صادره و مقررات كليه وانت بارهاي زير 3.5 تن تا 10 تن بايد جهت ساماندهي و دريافت پروانه به سازمان تاكسيراني مراجعه كنند اظهار داشت در غيراينصورت توسط عوامل راهور و بازرسان سازمان تاكسيراني اعمال قانون خواهند شد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستاي ساماندهي وانت بار‌ها گفت: تاكنون بيش از 5000 دستگاه انواع وانت بار از طريق سازمان تاكسيراني شناسائي و پروانه فعاليت دريافت كرده اند.
وي خواستار همكاري وانت بار‌ها شد و بيان كرد: همه وانت بارها بايد همكاري لازم را داشته باشند تا مشكلي به وجود نيايد و در صورت تخلف پليس راهور بايد با آن‌ها برخورد مي كند.  
تاریخ ثبت : 7/9/1394    ساعت ثبت : 17:57