به مناسبت روز حمل و نقل،مديران برتر آژانسهاي تاکسي تلفني کرمانشاه تقدير شدند

 

10 مدير برتر آژانس هاي تاکسي تلفني شهر کرمانشاه به مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان تقدير شدند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه ضمن تبريك 26 آذر، روز حمل و نقل و رانندگان، به فعالان اين عرصه بويژه تاکسيرانان کرمانشاهي گفت: بدون شک نبض توسعه اقتصادي و پويايي افراد در زندگي شهري و روستايي و رسيدن به توسعه پايدار شهري و عدالت اجتماعي، در بخش حمل و نقل، و در گرو همکاري و مساعي تلاشگران در حوزه حمل و نقل است.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني رعايت کليه ضوابط سازمان تاکسيراني، مربوط به آژانسها را ملاک انتخاب مديران برتر آژانسهاي تاکسي تلفني کرمانشاه اعلام کرد و برخي از قوانين و مقرراتي که مسئولان و رانندگان آژانس‌ها ملزم به رعايت آنها هستند را شامل وجود تجهيزات ايمني درون خودرو، انجام شطرنجي‌ها، بغل نويسي‌هاي آژانس‌ها با آرم سازمان تاكسيراني ، تابلو سقف شامل نام و شماره تلفن آژانس، رعايت مساحت مورد نياز براي محل آژانس اعلام کرد.
وي موارد ضروري در رعايت توسط آژانسها و توجه به امنيت راننده و مسافر، سرويس‌دهي به موقع و دريافت کرايه مصوب را از موارد مهم و قابل توجه عنوان کرد.
مديرعامل سازمان تاكسيراني کرمانشاه بر نقش بي‌بديل فعالان عرصه حمل و نقل در توسعه و پيشرفت کشور به عنوان نقش کليدي تأکيد کرد و گفت: در کنار رانندگان، بخشي از فعالان حمل و نقل، مديران شرکت هاي حمل و نقل از جمله آژانسها هستند که با مديريت خود اعتماد خانواده ها را در استفاده از آژانس ها تأمين مي کنند و نبايد اين تلاش ها را ناديده گرفت.
سليماني با اشاره به اينکه تعداد220 آژانس تاکسي تلفني در شهر کرمانشاه مشغول فعاليت هستند که از اين تعداد، 10 مورد مربوط به آژانس بانوان است، افزود: اين تعداد نقش بسزايي در جابه جايي شهروندان در سطح شهر دارند.
گفتني است: اسامي آژانسهاي تاكسي تلفني تحت پوشش سازمان تاكسيراني که مورد تقدير قرار گرفتند، از اين قرار است: آژانس تاكسي تلفني ويلا به مديريت آقاي عزت الله عباسي، آژانس چهلستون به مديريت آقاي مصطفي راه خاركن، آژانس وثوق به مديريت آقاي حسين فخري، آژانس سلطاني به مديريت آقاي مصطفي سلطاني، آژانس صدرا به مديريت آقاي كيومرث داودي، آژانس آرام به مديريت صحبت الله سليمي، آژانس ولايت 2 به مديريت اقاي محمد رضا جمشيد پور، آژانس پوريا به مديريت آقاي بهرام درسازان، آژانس كاكتوس به مديريت آقاي عليرضا نوري، آژانس پايتخت به مديريت آقاي كيهان ياري.  
تاریخ ثبت : 26/9/1394    ساعت ثبت : 11:20