برگزاري کلاس آموزش قرائت قرآن براي تاکسيرانان کرمانشاهي

 

يکدوره آموزش قرائت قرآن کريم براي تاکسيرانان کرمانشاهي در محل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه واقع در چهارراه بسيج برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، اين کلاسها بدون هرگونه محدوده سني و رده تحصيلي بوده و شرکت در آن براي عمومي تاکسيرانان آزاد است.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه، در اين باره گفت: فعاليت‌هاي گسترده‌اي را در زمينه تقويت فرايض و آموزه هاي ديني و توجه هرچه بيشتر به قرآن کريم، احکام و مشاوره و همچنين فريضه واجب امر به معروف و نهي از منکر در اين سازمان صورت گرفته که بيشتر اين دوره ها براي قشر زحمتکش رانندگان تاکسي بوده است.
سليماني با اشاره به روايت حضرت رسول اکرم (ص) که فرمودند: بهترين شما کسي است که قرآن رابياموزد و به ديگران ياد دهد اظهار داشت:هدف از برگزاري کلاس هاي حفظ قرآن را ،آشنايي و انس با قرآن و مفاهيم آن و ترويج اخلاق قرآني بين خانواده بزرگ تاكسيرانان دانستند ، متذکر شدند در کنار آموزش قرآن با توجه به مفاهيم آيه هاي مورد نظر مباحث اخلاقي مرتبط با آنها براي رانندگان ارائه مي شود.
مدير عامل سازمان تاكسيراني عنوان کرد: قرآن کريم کتاب هدايت بشر و پاسخگوي سؤالات وي در تمام حوزه‌هاست و مي‌تواند التيام‌بخش دردهاي فرهنگي و اجتماعي باشد که امروزه به يکي از دغدغه‌هاي جدي جامعه تبديل شده است.
وي به لزوم انس با قرآن و مفاهيم آن تأکيد و اعلام کرد: بايستي از هر فرصتي براي انس با اين کتاب آسماني و به‌کارگيري مفاهيم آن در ابعاد و حوزه‌هاي مختلف استفاده کنيم
سجاد سليماني، با اشاره به اينکه در حال حاضر کلاسهاي آموزش فعاليت هاي قرآني شامل رشته هاي روخواني ،روانخواني ،آموزش قرآن کريم براي عموم رانندگان تاکسي برگزار خواهد شد ، افزود: اين دوره آموزشي به مدت 45روز در روزهاي جمعه هر هفته و از ساعت10 تا 12 برگزار مي شود.  
تاریخ ثبت : 7/10/1394    ساعت ثبت : 13:34