مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه خبرداد:پرداخت وام 20 ميليوني براي نوسازي تاکسي‌ها از سرگرفته مي شود

 

* سمند و پژو جايگزين تاکسي‌هاي فرسوده مي‌شوند.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه از اجراي مجدد طرح نوسازي ناوگان و جايگزيني تاکسي هاي فرسوده با اعطاي وام 20 ميليون توماني از دوازدهم بهمن‌ماه خبرداد..
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، سجاد سليماني با بيان اينکه درحال حاضر 1500 دستگاه تاکسي فرسوده در ناوگان تاکسيراني شهر کرمانشاه وجود دارد که عمدتا از نوع پيکان هستند که بايد خودروهاي نو جايگزين آنها شوند، افزود: براي هر دستگاه خودرو 20 ميليون تومان وام بانرخ سود 16 درصد است که بازپرداخت ان طي اقساط 48 ماهه (حداکثر ظرف مدت 4 سال) صورت مي گيرد در نظر گرفته شده که شرايط ضمانتي آن نيز آسان است؛ به‌طوري که براي اين تسهيلات فقط يک ضامن و همچنين سفته لازم است..
وي با اشاره به اين‌که سه بانک پارسيان، ملت و تجارت پرداخت وام مورد نياز براي جايگزيني تاکسي‌هاي فرسوده را انجام خواهند داد، گفت: علاوه بر اين تسهيلات، حمايت دولت و کمک يارانه اي در قالب ارزشگذاري 50 ميليون ريال به ازاي هر تاکسي فرسوده اسقاطي از محل تخفيفات گمرکي خواهد بود. ضمن اينکه ارزش لاشه خودروي اسقاطي نيز در زمره آورده تاکسيران متقاضي محسوب خواهد شد..
سليماني با بيان اينکه اين طرح با هدف کاهش آلاينده‌ها به ويژه در سطح کلان شهرها، رضايت‌مندي صاحبان تاکسي و رفاه عمومي همچنين صرفه‌جويي در سوخت مايع انجام خواهد شد،.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با بيان اين‌که سمند و پژو جايگزين تاکسي‌هاي فرسوده خواهند شد، زمان شروع طرح و آغاز ثبت نام جايگزيني تاکسي هاي فرسوده را از 12 بهمن‌ماه همزمان با آغاز دهه فجر اعلام کرد و يادآورشد: تحويل خودروها از اسفندماه آغاز مي شود و تا پايان شهريورماه به مرور تاکسي هاي فرسوده از ناوگان خارج و خودروهاي نو جايگزين خواهند شد..
گفتني است ثبت نام تاکسيرانان در سامانه نوسازي ناوگان فرسوده ستاد مديريت حمل و نقل سوخت کشور به آدرس www.nosazin.org از تاريخ 12 بهمن ماه و با تشکيل پرونده اوليه براي دريافت تسهيلات در يکي از بانک هاي: ملت، تجارت و پارسيان (در صورت تاييد سازمان تاکسيراني صورت مي پذيرد.  
تاریخ ثبت : 4/11/1394    ساعت ثبت : 8:26