به مناسبت دهه مبارک فجرتاکسيراني کرمانشاه نمايشگاه عکس انقلاب برپا کرد

 

به مناسبت گراميداشت دهه مبارک فجر و به منظور تجديد خاطرات دوران انقلاب نمايشگاهي از تصاوير رشادتهاي مردم در زمان انقلاب به همت سازمان تاکسيراني کرمانشاه و با مشارکت مرکز فرهنگي مسجد نورالمهدي در محل سازمان تاکسيراني،در معرض ديد مردم قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه، مديرعامل تاکسيراني ضمن تبريک فرارسيدن دهه پر فروغ فجر، با بيان اينکه انقلاب اسلامي حاصل انديشه امام راحل بود که با پشتيباني مردم به ثمر نشست، گفت: امروز توسعه و ترقي کشور در ابعاد گوناگون مديون و مرهون امام شهدا و شهيدان گرانقدر و رهبري عالمانه مقام معظم رهبري است.
سجاد سليماني افزود: هنر بهترين ابزار در ترويج ارزش‌هاي انقلاب اسلامي بوده و هنر انقلابي بايد در مسير ترويج ارزش‌هاي اسلامي به‌کار گرفته شود چرا که هنر انقلابي دعوت‌کننده به حق است.
وي افزود: در اين نمايشگاه بيش از120 قطعه پوستر و عکس از زواياي مختلف انقلاب اسلامي و رشادتهاي مردان و زنان در دوران پيروزي انقلاب اسلامي به نمايش گذاشته شده است.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه هدف از برگزاري اين نمايشگاه را زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي انقلاب و آشنايي شهروندان با زواياي مختلف انقلاب اسلامي در کرمانشاه دانست و گفت: نمايشگاه يادشده در ايام دهه مبارک فجر از ساعت 8 صبح تا 18عصر در محل سازمان تاکسيراني براي بازديد عموم داير خواهد بود و از عموم شهروندان دعوت مي شود از اين نمايشگاه بازديد کنند.  
تاریخ ثبت : 17/11/1394    ساعت ثبت : 13:50