خدمات دندانپزشکي با 30 درصد تخفيف براي خانواده تاکسيراني

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه از ارائه خدمات دندانپزشکي با 30 درصد تخفيف به تاکسيرانان و خانواده آنها خبرداد.
به گزارش روابط عمومي تاکسيراني، سجاد سليماني با بيان اينکه قشر تاکسيران قشر ضعيفي هستند که بايد تمهيداتي براي حمايت از آنها بينديشيم گفت: با رايزني هايي که به عمل آورده ايم موفق شديم با انعقاد تفاهمنامه اي، موافقت براي ارائه خدمات دندانپزشکي به خانواده بزرگ تاکسيراني با 30 درصد تخفيف در برخي درمانگاهها و مراکز دندانپزشکي کسب کنيم.
وي با تأکيد بر اينکه حاصل تمام تلاش تاکسيرانان گاه جوابگوي نيازهاي روزمره خود و خانواده شان هم نيست گفت: هزينه هاي درماني فشار مضاعفي بر دوش اين عزيزان است.
سليماني مراکزطرف قرارداد تاکسيراني که اين خدمات را با تخفيف به تاکسيرانان ارائه مي دهند شامل؛ درمانگاه هلال احمر واقع در ميدان آزادي جنب فروشگاه اتكا با 30 درصد تخفيف ويژه خانواده تاكسيرانان، درمانگاه دندانپزشكي امام حسين (ع) كليه خدمات دندانپزشكي به آدرس تعاون نبش 45 متري نبوت روبروي آزمايشگاه بهار، مرکز دندانپزشكي قائم كليه خدمات داندنپزشكي با 30 درصد تخفيف ويژه خانواده تاكسيرانان به آدرس شهرك مسكن بلوار گلها ايستگاه عدالت طبقه فوقاني درمانگاه شبانه روزي قائم ذکر کرد.
به گفته وي جهت رفاه حال رانندگان تاکسي همچنين تفاهمنامه اي هم با برخي از مراکز خدماتي، تفريحي و رفاهي و شرکت هاي بيمه گر منعقد شده است تا بخشي از دغدغه هايشان پاسخ داده شود و خدماتي با کيفيت و خوب و قيمت نازل به آنها ارائه گردد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه همچنين افزود: هماهنگي هايي هم براي ارائه انواع خدمات مكانيكي و تعميرگاهي، فروش لوازم يدكي، اتو سرويس، كارواش و شركت هاي صدور بيمه نامه شخص ثالث با 30درصد تخفيف، مراكز آموزشگاهي و... با نرخ هاي ارزانتر به تاکسيرانان به عمل آمده است.  
تاریخ ثبت : 19/11/1394    ساعت ثبت : 12:12