ثبت نام جايگزيني تاکسي هاي فرسوده مدل 84 از امروز آغاز شد

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه از آغاز ثبت نام جايگزيني تاکسي هاي فرسوده توليد سال 1384 از امروز( سوم اسفند) و از طريق دفاتر پيشخوان دولت خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، سجاد سليماني با اشاره به درخواست هاي مالکان تاکسي براي نوسازي تاکسي هاي توليد سال 1384 افزود: در راستاي اجراي طرح نوسازي 90 هزار تاکسي فرسوده کشور، با برنامه ريزي هاي انجام شده از سوي مجري طرح، مقرر شده است ثبت نام براي جايگزيني اين تاکسي ها و کليه متقاضيان مشمول طرح از جمله خودروهايي که در فرصت ثبت نام قبلي امکان مراجعه نداشته اند، از سه تا شش اسفند ماه جاري با هر شماره پلاکي و از طريق دفاتر پيشخوان دولت انجام شود.
به گفته وي در اين مرحله از خودروهاي ون توليد سال 84 به قبل و خودروهاي سانحه ديده مدل بالاتر از 84 و همچنين خودروهاي با پلاک مجازي نيز ثبت نام مي شود.
سليماني يادآور شد: در زمان هاي تعيين شده امسال حدود 600 تاکسي فرسوده کرمانشاه از مدل سال 1383 و قبل از آن در اين طرح ثبت نام نمودند.
وي تصريح کرد: در اين طرح 200ميليون ريال وام با نرخ 16 درصد با باز پرداخت طي 48 ماه و 50 ميليون ريال هم براي اسقاط تاکسي فرسوده به تاکسي داران پرداخت مي شود.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه تأکيد کرد: تاکسيران در زمان ثبت نام مي تواند اولويت خود را براي نوع خودرو و بانک عامل انتخاب کند؛ اما اين به معني انتخاب قطعي نيست و بستگي به ظرفيت خودرو ساز و بانک هاي عامل دارد ولي سعي خواهد شد تا اولويت مورد نظر رعايت شود .
وي مدارک لازم براي ثبت نام را شامل اصل سند خودرو (برگ سبز)، اصل کارت خودرو، اصل کارت ملي مالک خودرو، اصل پروانه بهره برداري، اصل پروانه فعاليت ذکر کرد.  
تاریخ ثبت : 3/12/1394    ساعت ثبت : 9:31