برگزاري کارگاه آموزش گردشگري براي رانندگان تاکسي فرودگاه کرمانشاه

 

سازمان تاکسيراني کرمانشاه با همکاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، در راستاي بالا بردن اطلاعات گردشگري و راهنمايي صحيح مسافران نوروزي، اقدام به آموزش رانندگان تاکسي فرودگاه کرد.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرکرمانشاه با بيان اين که رانندگان تاکسي جزو افرادي هستند که بيشترين برخورد را با مسافران نوروزي دارند؛ گفت: اين کارگاه براي 70 راننده تاکسي فرودگاه برگزار شد چراکه مشخصا مسافريني که از اين طريق سفر ميکنند و با خودروي شخصي مسافرت نکرده اند نياز به راهنمايي توسط رانندگان فرودگاه دارند.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، سجادسليماني افزود:آموزش و ارتقاي سطح دانش اين رانندگان در خصوص اماکن تاريخي و گردشگري کرمانشاه براي جذب و متقاعد کردن گردشگر به اقامت در کرمانشاه و نيز راهنمايي صحيح مسافران را ضروري دانست.
وي نحوه برخورد صحيح با گردشگر، ارايه اطلاعات صحيح و پيشنهاد بازديد از اماکن تاريخي، گردشگري و تفريحي به مسافران و گردشگران نوروزي را از ديگر اهداف برگزاري اين جلسه آموزشي ذکر کرد.
سليماني برگزاري اين کارگاه آموزشي توجيهي را يکي از برنامه هايي دانست که در راستاي آموزش رانندگان تاکسي فرودگاه در نحوه تعامل با گردشگران داخلي و خارجي و تکريم آنها به عنوان يکي از زيرساخت هاي اساسي حمل و نقل و ترافيک شهري برگزار شد.  
تاریخ ثبت : 26/12/1394    ساعت ثبت : 8:25