گردشگران کرمانشاه از تاکسي‌هاي گردشگري استقبال کردند

 

گردشگران کرمانشاه از تور رايگان کرمانشاه گردي طرح تاکسي‌هاي گردشگري که توسط سازمان تاکسيراني کرمانشاه و جهت ارائه خدمات گردشگري به گردشگران و مسافران نوروزي اجرا مي شود، استقبال کردند.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، مديرعامل اين سازمان در اين باره گفت: تاکسي هاي گردشگري در حال حاضر به همراه راهنمايان مستقر در خودروهاي ون که به اين طرح اختصاص يافته و در ميدان طاقبستان مستقر شده اند در مسير هاي مختلف شهر کرمانشاه به ارائه خدمات به گردشگران مي پردازند و آنان را به ديدن مکانهاي تاريخي و ديدني مي برند.
سجاد سليماني افزود: اين تاکسي‌ها گردشگران را از ميدان طاقبستان براي بازديد از موزه ها و تکايايي چون معاون الملک، بيگلربيگي، بازار قديمي سرپوشيده، مسجد عمادالدوله و .... کرمانشاه منتقل مي کنند.
وي افزود: در اين طرح خودروهاي منتخب ون سازمان تاکسيراني با نصب تابلوهايي با عنوان تور کرمانشاه گردي/ تاکسي گردشگري بر روي بدنه خود، گردشگران را در سطح شهر مي گردانند و راهنمايي مي کنند.
به گفته مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه، اين تاکسي ها مسافران نوروزي را به اماکن سياحتي، تفريحي، تاريخي، باستاني، موزه ها، مراکز خريد، خانه هاي تاريخي، پارک ها و بوستان هاي شهر بصورت رايگان منتقل ميکنند و توانسته اند سهم قابل توجهي در راهنمايي صحيح و اصولي گردشگران در ايام تعطيلات نوروزي و گردش آنان در سطح شهر ايفا کنند.  
تاریخ ثبت : 8/1/1395    ساعت ثبت : 11:4