حضور فعال تاکسيراني کرمانشاه در انتقال و جابه جايي گردشگران نوروزي

 

سازمان تاکسيراني کرمانشاه در امر جابه جايي و انتقال مسافران نوروزي از فرودگاه، پايانه هاي مسافربري، محوطه تاريخي طاقبستان و ديگر نقاط شهر بسيار فعال ظاهر شد و خدمات ارزنده اي به گردشگران ارائه داد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه گفت: تاکسيراني اين شهر به منظور ميزباني هرچه بهتر و مطلوب‌تر از مسافران نوروزي برنامه ريزي مؤثري به انجام رساند که اين مهم با همت و تلاش شبانه‌روزي رانندگان زحمتکش تاکسي و پرسنل خدوم سازمان تاکسيراني محقق گرديد.
وي افزود: نوروز امسال ناوگان تاکسيراني کرمانشاه به صورت فعال در زمينه انتقال و جابه جايي مسافران و گردشگران نوروزي و شهروندان و همچنين اطلاع‌رساني گردشگري شهر مشارکت و امکانات ويژه‌اي براي مسافران نوروزي و گردشگران فراهم کرد که جا دارد از همکارانم در مجموعه سازمان و ناوگان تاکسيراني تشکر کنم و به آنها خسته نباشيد بگويم.
به گزارش روابط عمومي تاکسيراني، سجاد سليماني ادامه داد: تاکسي‌راني کرمانشاه علاوه بر وظيفه اطلاع‌رساني گسترده، خدمات گردشگري نوروزي خود را از مبدا ورود مسافران بر عهده گرفت تا به سهم خود خدمات ارزنده اي به مسافران نوروزي ارائه دهد.
وي به تاکسي گردشگر اشاره کرد و افزود: طرح تاکسي گردشگر يکي از طرح هاي موفق سازمان تاکسيراني بود که با استقبال و رضايت مسافران نوروزي همراه بود و بطور رايگان اقدام به انتقال مسافران به مکانهاي گردشگري در سطح شهر شد.
سليماني افزود: در طرح تاکسي گردشگر، هر گردشگر در طول زماني که سوار تاکسي گردشگر مي‌شود مي‌تواند با استفاده از راهنماهاي گردشگري و نقاط ديدني که در اين تاکسي‌ها ارائه مي شود با جاذبه‌هاي کرمانشاه آشنا مي شوند و با استفاده از نقشه‌هاي گردشگري مقاصد تفريح و بازديد خود را در استان به سادگي مشخص مي کنند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه افزود: در اين ايام سازمان تاکسيراني اقدام به انجام کشيک شبانه‌روزي تاکسي‌هاي پايانه هاي مسافربري کرده که با رضايت حداکثري شهروندان و مسافران مواجه شديم.  
تاریخ ثبت : 20/1/1395    ساعت ثبت : 9:42