مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه: 400 پرونده متقاضيان نوسازي تاکسي در مرحله معرفي به بانک

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرکرمانشاه با اشاره به اينکه در مرحله اول طرح ثبت نام متقاضيان براي نوسازي تاکسي هاي فرسوده، 700 متقاضي، درخواست خود را ثبت نمودند که تاکنون 400 نفر از آنان در مرحله معرفي به بانک هستند.
به گزارش روابط عمومي تاکسيراني، سجاد سليماني با تأکيد بر اينکه مراحل بررسي پرونده و تأييد و معرفي به بانک براي 300 متقاضي ديگر نيز در حال انجام است و به زودي به بانک معرفي خواهند شد.
وي با اشاره به بيست و نهمين مجمع عمومي ساليانه اتحاديه تاکسيراني هاي سراسر کشور و تلاش اتحاديه براي رفع چالش هاي طرح نوسازي، گفت:در طرح نوسازي تمام تلاش ها در جهت افزايش مطلوبيت براي تاکسيداران و کاهش چالش هاي موجود بوده است و اين طرح با سرعت و اطمينان پيگيري خواهد شد.
سليماني با تأکيد بر اينکه افزود: تمام اهداف ما در طرح نوسازي در جهت افزايش حق انتخاب براي متقاضيان بوده است، ادامه داد: يکي از موارد مثبت اين طرح را وجود دو نوع خودروي پژو و سمند است که با فراهم کردن اين زمينه حق انتخاب براي مشتري وجود دارد تا بتواند بر حسب مطلوبيت و نياز خود اقدام به خريد کند.
وي تصريح کرد: مجموعه اتحاديه تاکسيراني هاي سراسر کشور بر اين هستند که شيوه خدمات پس از فروش را به صورت آنلاين براي اين خودروها تعريف کنند تا در صورت بروز مشکل، بتوانيم وضعيت را رصد کرده و از حقوق دارندگان تاکسي هاي نو، حمايت بيشتري به عمل آوريم.
وي يکي از مهمترين مزاياي طرح نوسازي براي متقاضيان را پذيرش ارزش 50 ميليون ريال به ازاي گواهي برگه اسقاط خودرو از سوي دولت دانست و يادآور شد: براي دريافت وام نيز بهترين شروط براي ضامن قرار داده شد است .
مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه، عدم توجيه کافي کاربران شعب بانکي را يکي از دلايل علت عدم تحقق اين شرايط تاکنون، دانست و به متقاضيان اطمينان داد با همکاري ايجاد شده با عوامل ستادي بانک هاي عامل در طرح، اين مشکل بزودي رفع و زمينه ساده تري براي اخذ ضمانت تاکسيداران محترم براي دريافت وام ايجاد خواهد شد.
سليماني درمورد نوسازي ون هاي مستعمل و پيگيري متقاضيان نوسازي اين خودروها نيز گفت: در هفته گذشته پيگيري هايي از سوي هيئت مديره اتحاديه در اين زمينه صورت گرفت و اين جريان نيز به زودي شروع خواهد شد.
مديرعامل سازان تاکسيراني کرمانشاه با تأکيد بر اينکه دارندگان تاکسي مدل 1384 و قبل از ان که به هر دليلي در مرحله اول ثبت نام موفق به ارائه درخواست خود نشده اند جهت ثبت نام و شرکت در طرح نوسازي تاكسي هاي فرسوده هرچه زودتربه دفاتر پيشخوان دولت مراجعه كنند.  
تاریخ ثبت : 30/2/1395    ساعت ثبت : 11:26