تاکسيران امانتدار کرمانشاهي 40 گرم طلا را به صاحبش بازگرداند

 

تاکسيران امانتدار کرمانشاهي کيف حاوي 40 گرم طلاي به جا مانده در تاکسي اش را جهت بازگرداندن به صاحبش به سازمان تاکسيراني تحويل داد.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه در اين باره گفت: اين راننده تاکسي که نخواست نامش فاش شود، به محض اينکه متوجه شده مسافرش کيف حاوي طلا و جواهرات را در تاکسي او جا گذاشته است، آن به واحد اشياء گمشده تاکسيراني شهر کرمانشاه تحويل داد تا به صاحبش بازگردانده شود.
سجاد سليماني ضمن تقدير از اين راننده امانتدار تاکسي اظهارکرد از تمام رانندگان تاکسي تحت نظارت تاکسيراني کرمانشاه که افراد امانت‌داري هستند انتظار مي‌رود در صورت پيداکردن اشياء در خودروي خود در اولين فرصت ممکن آن را به واحد اشياي گمشده تاکسيراني تحويل دهند.
وي با قدرداني از رانندگان امانتدار تاکسي شهر کرمانشاه افزود: لازمه فعاليت حمل و نقل درون شهري دارا بودن خصايصي چون اخلاقي نيک و پسنديده است که امانتداري يکي از خصايص بارز آنها به شمار مي رود که رانندگان آن را سرلوحه کار و تلاش خود قرار داده و به بهترين نحو به شهروندان خدمات ارائه مي دهند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهر کرمانشاه با اشاره به اينکه از ابتداي سالجاري تاکنون 80 شيء به جاي مانده در تاکسي به سازمان تاکسيراني تحويل داده شده است، افزود: رانندگان تاکسي در اين شهر در موارد بي شماري تاکنون اشياء مختلف و با ارزشي را که در خودروي آنها به جاي مانده است، تحويل صاحبان آن داده اند.
وي تأکيد کرد: رانندگان تاکسي که اصل امانت‌داري را به نحو شايسته رعايت کرده و نسبت به تحويل اشيايي که در خودروي آنان جا مي‌ماند اقدام کنند، مورد تشويق قرار مي‌گيرند.
به گفته سليماني افرادي که مدارک آنان در تاکسي‌هاي تحت نظارت تاکسيراني شهر کرمانشاه جا مي‌ماند، مي‌توانند با ارائه کارت شناسايي معتبر به تاکسيراني براي تحويل اشياي گمشده خود اقدام کنند. وي ضمن درخواست از شهروندان براي مراقبت از وسايل خود از به هنگام تردد در سطح شهر از آنها خواست تا حد امکان در سفرهاي درون شهري از وسايل نقليه عمومي استفاده کنند تا از امنيت جاني و مالي خود آسوده خاطر باشند.  
تاریخ ثبت : 4/3/1395    ساعت ثبت : 9:46