بازديد شهردار کرمانشاه از سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري

 

شهردار کرمانشاه به همراه مهندس افشين لرزنگنه معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري، بصورت سرزده از تمامي واحدهاي سازمان تاكسيراني بازديد نمود.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، مهندس آرش رضايي با حضور در سازمان تاکسيراني ضمن ديدار با مديرعامل و کارکنان سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني در جريان امور اجرايي سازمان قرار گرفت.
در پايان اين بازديد، مهندس رضايي، در جلسه اي با مديرعامل و پرسنل و کارشناسان سازمان تاكسيراني شهرداري تأكيد کرد: تمامي پرسنل شهرداري و سازمان هاي تابعه مي بايست به منظور خدمات رساني هر چه بهتر و مطلوب تر به شهروندان از هيچ كوشش و تلاشي دريغ نکنند.
وي، ضمن تشکر از خدمت رساني بهينه سازمان تاکسيراني به شهروندان، کسب رضايت مردم را از اصلي ترين اولويت هاي مديريت شهري خواند و افزود: توسعه امکانات و خدمات شهري به منظور رفاه و آسايش شهروندان ضرورت دارد.
شهردار کرمانشاه با اشاره به اينکه شهر به دليل تحولات مختلف در طول زمان با چالش هاي جديدي مواجه مي شود، به کارگيري ايده هاي نوين را در خدمت رساني مطلوب براي شهروندان مؤثر دانست و گفت: يکي از مهم ترين مسيرها براي رسيدن به شهري مطلوب استفاده از ايده هاي خلاقانه به منظور رويارويي با چالش هاست.
وي نقش تاکسيرانان را در فرهنگسازي و تأثير بر افکار عمومي انکارناپذير دانست و افزود: شهروندان کرمانشاهي روزانه زمان قابل توجهي از اوقات خود را در ترافيک و تاکسي‌ها صرف مي‌کنند و اگر خوب از اين بستر اجتماعي استفاده شود، مي تواند در توسعه فرهنگي نقش ويژه‌اي داشته باشد.
مهندس رضايي با تأکيد بر اجراي آموزش هدفمند و مبتني بر برنامه براي تاکسيرانان، افزود: آموزش ارتباطات مردمي، آموزشهاي ترافيکي و رعايت قوانين و مقررات ترافيکي بايد تداوم يابد و مقطعي نباشد.
شهردار کرمانشاه بر اهميت صنعت حمل و نقل درون شهري اشاره کرد و گفت: تأثير گذاري و سهم 50 درصدي تاکسيراني در حمل و نقل درون شهري نشان دهنده اهميت و جايگاه اين ناوگان عمومي است و براي ادامه و اجراي هرچه بهتر اين نقش بايد بين سازمان تاکسيراني و تاکسيرانان تعامل به خوبي ادامه يابد.
براساس اين گزارش، در اين ديدار مديرعامل سازمان تاکسيراني نيز توضيحاتي از عملكرد سازمان در سال94 و صد روز گذشته از سال 95 ، اقدامات در دست اجرا و همچنين برخي مشكلات و چالشهاي پيش رو ارائه داد و با تاکيد بر اهميت جلب رضايت شهروندان گفت: سازمان تاکسيراني در اين زمينه اهتمام ويژه اي داشته است.
سجاد سليماني از تعويض خودروهاي فرسوده و پديده مسافربرهاي شخصي به عنوان چالش تاکسيراني و تاکسيرانان يادکرد به بيان سياستهاي کاري سازمان در جهت خدمات رساني مطلوب به شهروندان و رانندگان زحمتکش تاکسي و آژانسهاي سطح شهر پرداخت.
وي هوشمندسازي تاکسي ها، نوسازي ناوگان، اجراي طرح کارت الکترونيک و آموزش کلاسيک و هدفمند تاکسيرانان را از جمله برنامه هاي آتي سازمان تاکسيراني عنوان کرد.  
تاریخ ثبت : 9/4/1395    ساعت ثبت : 10:18