ارائه خدمات ويژه تاکسيراني به نمازگزاران عيد فطر

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه از آماده‌باش ناوگان تاکسيراني ويژه نماز عيد سعيد فطر خبر داد.
به گزارش روابط عمومي تاکسيراني کرمانشاه، سجادسليماني ضمن تبريک فرارسيدن عيدفطر و آرزوي قبولي طاعات روزه داران، با اشاره به اقدامات سازمان تاکسيراني ويژه عيد سعيد فطر اظهار کرد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، ضمن برقراري سرويس خطوط مختلف، تاکسي‌هاي ناوگان سازمان تاکسيراني براي کمک به انتقال نمازگزاران عيد سعيد فطر در اين روز سرويس‌هاي ويژه تاکسيراني در خطوط منتهي به محل برگزاري نماز عيد سعيد فطر و خيابان‌هاي اطراف آن برقرار شده است.
وي افزود: با توجه به اقامه نماز عيد فطر از ساعت 7 صبح آماده باش هستند و به صورت کشيک از ابتدا تا پايان نماز عيد فطر مسيرها را پوشش مي‌دهند.
به گفته مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه پيش‌بيني 400 دستگاه تاکسي گردشي نيز صورت گرفته است.
وي خاطرنشان کرد: پرسنل بازرسي نيز در محل هاي تعيين شده مستقر هستند و به صورت ويژه و با لباس فرم به انجام وظيفه مي‌پردازند.
سليماني گفت: به يمن روز فرخنده عيدفطر، پرسنل سازمان تاکسيراني نيز با شربت از نمازگزاران پذيرايي مي کنند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه در پايان به شهروندان توصيه كرد بر اساس نرخ مصوب به پرداخت كرايه بپردازند، نرخ‌هاي تاكسي به صورت كامل ابلاغ و برچسب‌ها زده شده، موارد تخلف و كم‌كاري از سوي شهروندان و بازرسان گزارش مي‌شود.  
تاریخ ثبت : 15/4/1395    ساعت ثبت : 11:35