مدير عامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه تاکيد کرد:
ازورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس و تاکسي ها جلوگيري مي شود

 

مديرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه از شهروندان درخواست کرد؛ براي حفظ سلامت عمومي جامعه در زمان سفر و حضور در اتوبوس و تاکسي‌ها از ماسک استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه، سجاد سليماني گفت: با توجه به استفاده و استقبال شهروندان از ناوگان حمل ونقل عمومي درون شهري و امکان سرايت اين ويروس ،از فردا« دوشنبه »استفاده اجباري از ماسک در ناوگان اتوبوسراني و تاکسيراني اجرايي مي شود.
اين مقام مسئول با بيان اينکه رعايت نکردن فاصله اجتماعي در اتوبوس‌ها و تاکسي ها و عدم استفاده از ماسک توسط معدود افرادي که اين ويروس را جدي نمي‌گيرند ، مي‌تواند افراد و خانواده‌هاي بسياري را درگير بيماري کند،گفت:شهروندان بايد براي حفظ سلامت خود و اطرافيان پروتکل‌هاي بهداشتي در حوزه حمل ونقل عمومي را رعايت نمايند.
سليماني با اشاره به اينکه اين روزها شاهد گستردگي مجدد کرونا در کشور به ويژه در شهر کرمانشاه هستيم، از شهروندان درخواست کرد: به هنگام سوار شدن در اتوبوس‌ و تاکسي ها حتما از ماسک استفاده کنند.
مديرعامل سازمان در ادامه بيان داشت: با وجود اين که در روزهاي گذشته نيز استفاده از ماسک در ناوگان حمل ونقل عمومي را الزامي و تاکيد کرده ايم ،اما ضمن تشکراز شهرونداني که با زدن ماسک در اتوبوس و رعايت حقوق ديگر مسافران، امکان انتقال ويروس کرونا را به حداقل مي‌رسانند، با توجه به دستورالعمل هاي صادره ، از پذيرش مسافران بدون ماسک در ناوگان اتوبوسراني و تاکسيراني با احترام به حقوق شهروندي معذور هستيم.
@taxikermanshah  
تاریخ ثبت : 30/4/1399    ساعت ثبت : 9:23