تجليل سازمان تاکسيراني کرمانشاه از انجمن اوليا و مربيان فعال در امر سرويس مدارس

 

سازمان تاکسيراني شهر کرمانشاه طي مراسمي از انجمن هاي اوليا و مربيان مدارس فعال و برتر در امر سرويس مدارس تجليل کرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه در اين مراسم که با حضور مديرعامل سازمان تاکسيراني، نمايندگاني از آموزش و پرورش، ( انجمن اولياء و مربيان ) و حجت الاسلام زين الدين عضو شوراي اسلامي شهر کرمانشاه برگزار شد تعدادي از انجمن هاي فعال اوليا و مربيان که در اجراي هرچه بهتر طرح سرويس مدارس با سازمان تاکسيراني همکاري صميمانه و تعامل مؤثري داشته اند مورد تجليل قرار گرفتند.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه در اين مراسم طي سخناني به تشريح و تقدير از خدمات ارزنده اي که تاکنون در خصوص سرويس مدارس و رسيدن به مطلوبيت انجام شده پرداخت و گفت: از ارديبهشت ماه امسال تاکنون جلسات مختلفي به‌منظور نقد و بررسي مشکلات سرويس مدارس در سال گذشته و برنامه ريزي براي اجراي هرچه بهتر اين طرح در سال تحصيلي جاري برگزار شده و تمام هم و غم ما اين بوده که امسال سرويس مدارس در خور شا?ن شهروندان و به مراتب بهتر از سالهاي قبل اجرا شود.
وي به نقش غيرقابل انکار مديران و اولياي مدارس در همکاري با سازمان تاکسيراني اشاره کرد و گفت: اميدواريم اين هماهنگي هاي ايجاد شده به سلامت هرچه بيشتر دانش آموزان منجر شود .
سجاد سليماني افزود: با توجه به نگراني‌هاي خانواده‌ها در بحث سرويس مدارس لازم بود در اين زمينه هماهنگي لازم به عمل آيد تا آنان نيز با خاطري آسوده به همراه دانش‌آموزان سال تحصيلي جديد را آغاز کنند و خوشبختانه در اين رابطه همه ارگانهاي ذيربط با سازمان تاکسيراني به خوبي همکاري کردند و انجمنهاي اوليا و مربيان نيز يک رکن اصلي کار بودند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با اشاره به برگزاري جلسات مستمر با رو?ساي شرکت‌هاي حمل و نقل مشارکت کننده در اجراي سرويس مدارس، اضافه کرد: قبل از آغاز سال تحصيلي و بازگشايي مدارس، کلاسهاي آموزشي توجيهي براي رانندگان اين طرح با حضور کارشناسان راهور و آموزش و پرورش در بحث فرهنگي داخل خودروها نيز برگزار شد.
وي تصريح کرد: سرويس مدرسه کلاس دوم بچه هاست و بايد آرامش و سلامت دانش آموزان حفظ شود.
سليماني همچنين از تقويت نظارت بر سرويس مدارس خبر داد و تأکيد کرد: از ابتداي مهر ماه نظارت جدي بر سرويس مدارس و خودروهايي که مسئوليت جابجايي دانش آموزان را بر عهده دارند آغاز شده و اين نظارت تا پايان سال تحصيلي اعمال خواهد شد  
تاریخ ثبت : 11/7/1395    ساعت ثبت : 8:39