مدير عامل سازمان تاكسيراني شهر كرمانشاه از نوسازي 360 دستگاه تاکسي در ناوگان تاکسيراني اين شهر خبر داد

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه از روند نوسازي ناوگان تاکسيراني اين تا پايان امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني با اشاره به اينکه از 1500 دستگاه تاکسي فرسوده ناوگان تاکسيراني کرمانشاه که داراي عمر بيش از 10 سال هستند 1060 خودرو فرسوده براي نوسازي ثبت نام و در نوبت نوسازي قرار گرفته اند، گفت: از اين تعداد تاکنون 360 دستگاه تاکسي نوسازي و وارد ناوگان تاکسيراني کرمانشاه شده است.
به گفته وي پرونده نوسازي 700 دستگاه تاکسي فرسوده درحال حاضر در مرحله تأييد و معرفي به بانک هستند.
سليماني با اشاره به اينکه ناوگان حمل و نقل عمومي بايد خدماتي امن و ايمن به شهروندانش ارائه کند، بيان کرد: از جمله شاخصه‌هاي رفاه در يک شهر سيستم حمل و نقل عمومي سريع، در دسترس و ايمن است.
وي تأکيد کرد: تلاشمان بر اين است که تا پايان امسال همه تاکسي هاي فرسوده و خارج از رده شهر کرمانشاه را نوسازي کنيم.
سليماني شرايط نوسازي اين تاکسي ها را همچون قبل اعلام کرد و گفت: تسهيلات 20 ميليوني با نرخ سود 16 درصد و باز پرداخت 48 ماهه و ارزش گواهي اسقاط 5/5 ميليوني براي تاکسي هاي مدل 85 و قبل از آن درنظر گرفته شده و تاکسي هاي جايگزين نيز شامل سمند(EF7) و پژو 405 (GLX) است.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه با تاکيد بر محدود بودن زمان ثبت نام از تمامي تاکسيراناني که خودروي آن ها ساخت 1385 و قبل از آن بوده و تاکنون به هر دليلي موفق به ثبت درخواست براي نوسازي خودرو خود نشده اند خواست هرچه زودتر به دفاتر پيشخوان دولت مراجعه و ثبت نام نمايند چرا که برابر مصوبات قانوني در آينده نزديک محدوديت هاي زيادي در انتظار تاکسي هاي فرسوده خواهد بود.  
تاریخ ثبت : 9/8/1395    ساعت ثبت : 13:30