خدمات ويژه تاکسيراني کرمانشاه به زائران اربعين حسيني

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه از تشكيل كميته ستاد برنامه ريزي اربعين در اين سازمان جهت ارائه خدمات ويژه به زوار عتبات عاليات خبرداد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني هدف از تشکيل اين کميته را نظارت ويژه بر نرخ كرايه تاكسي در ايام اربعين و خدمات هرچه بهتر به زائران حسيني اعلام کرد و گفت که به اين منظور اقداماتي انجام شده از قبيل نصب پرچم و پوستر بر روي تاكسيها، نصب بنر به مناسبت ايام اربعين در محل پايانه هاي مسافربري شهيد كاوياني و راه كربلا ، درب سازمان تاکسيراني و ميدان آزادي.
وي همچنين استقرار پرسنل اداري و گشت و بازرسي سازمان در ترمينال شهيد كاوياني، ميدان آزادگان و ميدان امام خميني بصورت شيفت 24 ساعته به مدت 15 روز را از ديگر اقدامات کميته ستاد برنامه ريزي اربعين اين سازمان برشمرد.
مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه با اشاره به اختصاص 5 دستگاه تاكسي ون جهت جابجايي رايگان زائرين عتبات عاليات به مدت 15 روز و استقرار آنها در مقابل کنسولگري عراق واقع در جنب پارک لاله خيابان فردوسي خاطرنشان کرد که يك دستگاه امداد خودرو رايگان نيز جهت ارائه خدمت به مسافران و زوار عتبات عاليات اختصاص يافته است.  
تاریخ ثبت : 16/8/1395    ساعت ثبت : 16:55