کرمانشاه دومين شهر کشور در نوسازي ناوگان تاکسيراني در بين كلانشهرهاي كشور شد

 

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهر کرمانشاه با اشاره به فرسوده بودن 1500 دستگاه از تاکسي هاي ناوگان تاکسيراني اين شهر گفت: از اين تعداد 1148 متقاضي براي نوسازي ثبت نام کرده اند که تاکنون بيش از 450 دستگاه از اين تعداد تبديل به احسن شده و تاكنون کرمانشاه بعد از مشهد دومين شهر کشور در نوسازي تاکسيراني است.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، سجاد سليماني با تأکيد بر اينکه بقيه متقاضيان نيز تا پايان سال خودروهاي نو را تحويل مي گيرند، از دارندگان تاکسي هاي فرسوده خواست تا هرچه زودتر در فرصت باقيمانده نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.
وي با اشاره به اينکه فعاليت و تردد تاکسي هاي فرسوده از سال آينده ممنوع و مورد اعمال قانون قرار ميگيرد افزود: از سال آينده همه خدمات براي تاکسي هاي فرسوده از جمله مرخصي، صدور يا تمديد کارت شهري، بيمه تأمين اجتماعي، منوط به تبديل به احسن شدن و يا ثبت نام و در طرح نوسازي اين تاکسي ها خواهد بود درغير اينصورت حتي ممکن است منجر به توقيف خودرو و لغو پروانه فعاليت گردد.
وي تصريح کرد: همه تاکسيراناني که خودرو فرسوده دارند و تاکنون اقدام جدي براي نوسازي نداشته‌اند بايد در اين جهت قدم بردارند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهر کرمانشاه افزود: موضوع نوسازي ناوگان از نظر سازمان بسيار مهم و حياتي است و به هيچ عنوان قابل چشم‌پوشي نيست و در واقع خودروهايي که فاقد معاينه فني هستند به محض ورود به سطح شهر اعمال قانون و جريمه براي آنها صادر مي‌شود.
سليماني يادآورشد: براي هر دستگاه خودرو 20 ميليون تومان وام بانرخ سود 16 درصد تعلق مي گيرد که بازپرداخت آن در اقساط 48 ماهه (حداکثر ظرف مدت 4 سال) صورت مي گيرد و شرايط ضمانتي آن نيز آسان است بطوري با معرفي يک ضامن مورد تاييد بانك تسهيلات مذكور پرداخت مي گردد.  
تاریخ ثبت : 22/9/1395    ساعت ثبت : 8:44