مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه:با سرويسهاي فاقد برچسب و کارت سرويس برخورد مي شود

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت برتاکسيراني کرمانشاه از برخورد قاطع و قانوني با خودروهاي ارائه دهنده سرويس مدارس که برچسب و کارت سرويس دريافت نکرده اند خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني گفت: امسال ساماندهي تمامي خودروهايي که تحت عنوان سرويس مدرسه نسبت به حمل ونقل دانش آموزان اقدام ميکنند به سازمان تاکسسراني شهر كرمانشاه واگذار گرديد که اين سازمان با جديت در اين خصوص اقدام مي کند .
وي يادآور شد: درمهرماه سالجاري تاکنون براي بيش از 3000 دستگاه انواع خودرو اعم از تاکسي، تاکسي سرويس، ميني بوس و سواري شخصي پس از بررسي سوابق و استعلام از مراجع ذيصلاح و تاييد صلاحيت کارت و برچسب سرويس صادر گرديده است که از اين تعداد يک هزارو 200 دستگاه به صورت دو نوبته مشغول به سرويس دهي مي باشند.
سليماني تأکيد کرد: فقط رانندگاني که مراحل اخذ مجوز از سازمان تاکسيراني را گذرانده اند، مي توانند اقدام به جابجايي دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصيلي کنند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با تأکيد بر حساسيت سازمان تاكسيراني در بررسي صلاحيت متقاضيان افزود: عوامل محترم راهور و بازرسان سازمان تاکسيراني با جديت تا پايان سال تحصيلي ازفعاليت خودروهاي فاقد مجوز به عنوان سرويس مدرسه جلوگيري و در همين راستا حدود 220 دستگاه خودرو فاقد مجوز و صلاحيت توقيف و اعمال قانون شدند .
وي تصريح کرد: انتظار ميرود مديران محترم مدارس وهمچنين والدين گرامي دانش آموزان نيز به موضوع حساسيت نشان داده و از سپردن دانش آموزان به خودروهاي فاقد برچسب و کارت سرويس پرهيز نمايند.
به گفته سليماني در مجموع 3000 دستگاه خودرو در بحث سرويس مدارس ساماندهي شده اند که عمده آنها تاکسي، 370 نفر رانندگان از بانوان مي باشند و135 دستگاه ميني بوس و 1500 دستگاه خودرو شخصي در بحث سرويس مدارس ساماندهي شده و فعاليت دارند.  
تاریخ ثبت : 1/10/1395    ساعت ثبت : 8:8