تاکسيرانان نمونه کرمانشاهي به مناسبت روز حمل و نقل تجليل شدند

 

طي مراسمي به مناسبت روز حمل و نقل (26 آذرماه)از 15 راننده نمونه تاکسي، و 12 نفر از عوامل پليس راهور کرمانشاه که در امرپروزه بزرگ ساماندهي سرويس مدارس بيشترين همکاري را با سازمان تاکسيراني داشته اند در محل واحد اموزش سازمان تاکسيراني با اعطاء لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه در اين مراسم که در محل واحد آموزش سازمان تاکسيراني برگزارشد، طي سخناني ضمن تبريک به مناسبت روز حمل و نقل عمومي به کليه خدمت‌رسانان در اين عرصه بيان داشت: اين روز بهانه‌اي است تا از خدمات شايسته رانندگان حمل و نقل همگاني که نقش بسزايي در امنيت آمد و شد مردم دارند، در حد توان تجليل شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني معيار انتخاب رانندگان نمونه را امانتداري و حس وظيفه‌شناسي و حسن خلق آن‌ها در برخورد با مسافرين، انضباط اجتماعي، رعايت نرخ مصوب و اخذ کرايه قانوني، برشمرد و تصريح کرد: رانندگان نمونه سمبل و نمونه درخشان در کارنامه خدمت‌رساني به شهروندان در عرصه حمل و نقل هستند.
سليماني تمايل مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي را در گرو ميزان رضايتمندي آنها دانست و گفت : رعايت حريم شهروندي و حفظ آداب اسلامي و اجتماعي در حين انجام کار يکي از تعهداتي است که رانندگان موظف به انجام آن هستند .
وي ادامه داد: اکنون سازمان تاکسيراني شهر کرمانشاه با حمايت ويژه شهردار، اعضاي شوراي اسلامي و هيئت‌مديره اين سازمان در راستاي توسعه پايدار شهري و عدالت اجتماعي گام‌هاي مثبتي را برداشته است.
وي با تأکيد بر اينکه تمايل مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي در گرو ميزان رضايتمندي آنها است، ابراز اميدواري کرد با ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر بتوان موجبات رضايت حداکثري شهروندان در امر مهم حمل و نقل عمومي را جلب نموده و شهروندان عزيز کرمانشاهي با رضايت بيشتر، از تاکسي در امر جابه‌جايي درون شهري استفاده نمايند.
سليماني اهم مشکلات رانندگان تاکسي کرمانشاه را ترافيک سنگين شهر، فعاليت مسافربرهاي شخصي غيرمجاز و قطع بيمه تامين اجتماعي براي متقاضيان جديدالورد باعث ايجاد نگراني در ميان آنان شده است عنوان کرد و افزود: براي رفع مشکلاتي نظير فعاليت مسافربرهاي شخصي با همکاري خوب پليس راهور و ديگر مراجع ذيصلاح فعاليت هاي خوبي صورت گرفته که استمرار خواهد يافت و براي رفع برخي ديگر از مشکلات تاکسيرانان که ارتباط مستقيمي با رفاه و معيشت آنان دارد نيز تا حد توان تلاش کرده و به تلاشهايمان ادامه خواهيم داد ليکن برطرف کردن کامل مشکلات، آرماني است که بايد همگي براي آن تلاش کنيم.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه، افزايش نرخ سوخت را از نگراني ها و دغدغه هاي عمده رانندگان تاکسي خواند و گفت: معيشت رانندگان تاکسي و خانواده آنان به عوامل زيادي بستگي دارد و براي آسودگي خاطر آنان در تأمين معاش زندگي، مي بايست در مراجع بالادستي تصميماتي اخذ شود.
سليماني ضمن تقدير و تشكر از زحمات تاكسيرانان در خدمت رساني به شهروندان اظهار داشت : لازمه فعاليت حمل و نقل درون شهري با خودروي تاکسي، دارا بودن خصايص اخلاقي نيک و پسنده است که از جمله خصايص بارز مي توان به امانتدار بودن اشاره نمود که رانندگان تاكسي شهرکرمانشاه اين خصيصه مهم را سرلوحه کار و تلاش خود قرار داده و به بهترين نحو به ارائه خدمات به شهروندان مي پردازند .
وي افزود: اين رانندگان در طول فعاليت جابجايي مسافرين در سطح شهرهرگونه وسايل بجا مانده در تاکسي را در اسرع وقت به اين سازمان تحويل داده اند تا به دست صاحبان آنها برسد، که به همين خاطر از آنان تقدير و تشکر مي نمايم.
مدير عامل سازمان تاکسيراني با اشاره به تحويل 266مورد اشياء بجا مانده در تاکسي در سال95 اظهار داشت:قيمت تقريبي اين اجناس دويست ميليون تومان برآورد مي شود که با مراجعه صاحبان آنها به سازمان تاکسيراني اين اجناس به ايشان تحويل گرديده است.
سليماني در پايان ضمن درخواست از شهروندان براي مراقبت از وسايل خود در حين استفاده ازخودروي تاكسي، بيان کرد: اشياء بجا مانده در تاکسي در نزد سازمان تاکسيراني به امانت است و آنها مي توانند با مراجعه به سازمان وسايل گمشده خود را تحويل بگيرند. گفتني است 9800 تاکسي در شهر کرمانشاه فعاليت دارند  
تاریخ ثبت : 9/10/1395    ساعت ثبت : 12:29