برخورد با مسافربرهاي شخصي و تاکسي هاي غيرفعال در کرمانشاه تشديد شد

 

با اجراي طرح گشت مشترک سازمان تاکسيراني و پليس راهور در دو شيفت روز و شب برخورد با مسافربرهاي شخصي غيرمجاز و تاکسيهاي غيرفعال تشديد شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني، مديرعامل اين سازمان با اعلام اين خبر، افزود: طي يک ماه گذشته در برخورد و توقيف مسافرهاي شخصي غيرمجاز که براي تاکسيها در ايستگاه ايجاد مزاحمت مي کنند حدود 110 دستگاه مسافر شخصي توقيف شده اند.
سجاد سليماني با بيان اينکه طبق بررسي هاي به عمل آمده 3 درصد تاکسي هاي سطح شهر کرمانشاه غيرفعال هستند تاکيد کرد: با تاکسي‌هاي غيرفعال برخورد خواهد شد.
وي درمورد شناسايي تاکسي هاي غير فعال گفت: تاکسي هايي که مدت هاست در پارکينگ منازل و يا پارکينگ عمومي متوقف اند، تاکسي هايي که مدت هاست در خيابان هاي فرعي پارک اند و استفاده اي از آنها نمي شود و همچنين تاکسي هايي که به دليل فرسوده بودن قادر به خدمات رساني به شهروندان نيستند بايد هرچه سريعتر با توجه به مدت زمان کم باقي مانده در طرح نوسازي شرکت و نسبت به تعويض خودرو خود اقدام کنند در غير اينصورت امتياز بهره‌برداري ، تاکسي‌هايي که به سن فرسودگي رسيده ، و دارندگان آنها نسبت به نوسازي خودروهاي مذکورتا پايان همان امسال اقدام نکنند، لغو مي شود.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهر کرمانشاه با تأکيد بر اينکه نظارت شهروندان بهترين نوع نظارت است، شهروندان را براي مشارکت اجتماعي در اين طرح دعوت کرد و از آنان خواست در صورت اطلاع از عدم فعاليت تاکسي مراتب را با تماس با شماره تلفن( 38211948-38246565 )اعلام و اطلاعات تاکسي غيرفعال به اين سازمان اطلاع دهند.
وي ادامه داد: با همکاري مشترک واحد گشت بازرسي سازمان و پليس راهور، تاکسي‌هاي خالي در سطح شهر نيز شناسايي و در خدمت شهروندان قرار خواهند گرفت. سليماني تصريح کرد: اگر مي‌خواهيم مشکلاتي همچون ترافيک و آلودگي هوا حل شود بايد حمل ونقل عمومي را توسعه دهيم.
وي همچنين از شهروندان خواست جهت کمک به روان سازي ترافيک و کاهش آلودگي هوا در سفرهاي درون شهري خود از تاکسي استفاده کنند  
تاریخ ثبت : 4/11/1395    ساعت ثبت : 16:29