کاهش سهميه سوخت خودروهاي باري و مسافري ديزلي در صورت عدم ثبت نام
* کرمانشاه سومين شهر کشور در ثبت نام خودروهاي ديزلي درون شهري

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه از کاهش سهميه سوخت خودروهاي باري و مسافري ديزلي درون شهري در صورت عدم ثبت نام در سامانه؛ www.utcms.ir خبرداد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني با يادآوري اينکه قرار است طبق ضوابط قانوني تمام ناوگان گازوئيل سوز باري و مسافري درون شهري در سطح کشور ساماندهي شوند تا سهيمه سوخت بر اساس پيمايش به آنها اختصاص يابد، افزود: در مرحله نخست، شناسايي ناوگان در دستورکار قرار گرفته است و مالکان ناوگان باري و مسافري گازوئيل سوز که در درون شهرها بار و مسافر جابه جا مي‌کنند، با مراجعه به سايت مذکور بايد اطلاعات خود را ثبت کنند.
وي با اشاره به ابلاغيه دفتر حمل و نقل عمومي و ترافيک شهري وزارت کشور، درمورد سهميه سوخت خودروهاي ديزلي، گفت: مالکان ناوگان باري و مسافري ديزلي درون شهري براي دريافت سوخت تا 25 اسفند ماه سال جاري مجاز به ثبت نام در سامانه اينترنتي هستند و بر اين اساس مالکاني که ثبت نام نکنند در ماه‌هاي آينده سهميه پايه آنها کاهش مي‌يابد.
سليماني با بيان اينکه شهر کرمانشاه سومين شهر کشور در ثبت نام ناوگان باري و مسافربري خودروهاي ديزلي (گازوئيل سوز) درون شهري وحومه شده است، از کليه متقاضياني که موفق به ثبت نام نشده اند خواست با توجه به دستورالعمل ابلاغي از سوي دولت و به منظور جلوگيري از کاهش سهميه سوخت خودروهايشان هر چه سريع تر با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملي، برگ سبز، کارت خودرو و سند مالکيت و آدرس و شماره تماس ثابت و همراه در سايت مذکور ثبت نام و بعد تاريخ مذکور جهت دريافت پروانه فعاليت اقدام نمايند.
مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه ادامه داد: بعد از ثبت نام، کد شناسايي دارنده خودرو مشخص ميشود و سپس شهرداري ها ( سازمان تاکسيراني ) با هماهنگي وزارت کشور اطلاعات ثبت نامي را بررسي و در صورت تاييد پروانه ناوگان صادر مي شود .
به گفته وي، تا 25 اسفند اطلاعات خودروهاي ثبت نام شده به وزارت نفت ارسال و از فروردين ماه سهميه سوخت خوردوهاي ديزلي بر اساس پيمايش و عملکرد تخصيص مي يابد.
وي تصريح کرد: سهميه خودروهاي ديزلي درون‌شهري پس از اين هشدار و مهلت، براي ناوگاني که شناسايي نشده‌اند کاهش ‌مي‌يابد.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه تأکيد کرد: اين سازمان با اطلاع رساني مناسب و نصب بنر در نقاط پر تردد شهر و همچنين ارسال پيامک به متقاضياني که از اين سازمان پروانه فعاليت دريافت نموده اند و همچنين ارسال مکاتبات لازم با صنوف مرتبط با اين امر، اطلاع رساني لازم را انجام داده است .  
تاریخ ثبت : 16/12/1395    ساعت ثبت : 13:1