آمادگي سازمان تاکسيراني کرمانشاه جهت خدمات رساني در ايام نوروز

 

سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه نيز مانند ساير سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي برنامه هايي را براي ايام نوروز در نظر گرفته است.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه گفت: اين سازمان در راستاي استقبال از بهار طبيعت و ارائه خدمات با بکارگيري تمام امکانات و توان خود، آماده خدمات رساني به مسافران نوروزي و شهروندان در ايام نوروز مي باشد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني ضمن تبريک به مناسبت فرا رسيدن سال جديد و بهار طبيعت، افزود:در راستاي خدمات رساني بهتر در ايام عيد نوروز، اين سازمان از تاريخ 29 اسفند ماه سالجاري تا پايان ايام نوروز آماده خدمات رساني ويژه به شهروندان و مسافران نوروزي مي باشد.
وي گقت: پذيرايي از ميهمانان نوروزي با سوغات كرمانشاه در ترمينال و فرودگاه در روز اول فروردين و در طاقبستان تا پايان تعطيلات نوروزي ادامه مي يابد.
مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه با اشاره به آماده باش پرسنل اداري و واحد گشت و بازرسي سازمان در مدت تعطيلات اوليه نوروز، افزود: باتوجه به اهميت نظارت بر نحوه عملکرد تاکسيرانان به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزي، پرسنل اداري و گشت سازمان در ايام نوروزي در 6 روز ابتدايي تعطيلات بصورت دو شيفت 3 روزه، شيفت بندي شده اند و ساعت کاري واحد اداري اين سازمان در ايام تعطيل در شيفت صبح از ساعت 7 تا14 و در شيفت عصر از ساعت 14 تا 21 خواهد بود.
به گفته وي بازرسان سازمان نيز در دو شيفت صبح و عصر به بازرسي از مسيرهاي مختلف سطح شهر و خطوط و ايستگاه هاي تاکسي و همچنين نظارت بر نحوه خدمات رساني ناوگان تاکسيراني مي پردازند. وي تأکيد کرد: از چهار خودرو گشت و بازرسي سازمان 3 خودرو در ميادين ورودي شهر و يك خودرو در محل تور رايگان گردشگري (طاقبستان) مستقر مي شوند.
سليماني با اشاره به اينکه در اين ايام صدور مرخصي براي رانندگان تاکسي از طريق سايت سازمان( اينترنتي ) صورت مي گيرد، ادامه داد: ، سازمان تاکسيراني بابهره گيري از تمام ظرفيت، امکانات و توان اجرائي و حتي در صورت لزوم پرسنل ستادي همه روزه نسبت به کنترل و نظارت برعملکرد تاکسي ها اقدام خواهد نمودکه البته تعداد بازرسي ها و ساعات فعاليت گشتها نيز افزايش يافته و با متخلفان قاطعانه برخورد خواهد شد لذا از تمامي تاکسيرانان زحمتکش انتظار مي رود بيش ازپيش با گشتهاي انتظامي و بازرسان سازمان همکاري کرده و دررعايت نرخ هاي مصوب جديت داشته و در حفظ نظافت وپاکيزه گي دروني وبيروني خودروکوشاباشند.
وي تصريح کرد: گشت مشترك واحد بازرسي سازمان تاكسيراني با همكاري اداره تعزيرات حكومتي، سازمان صنعت، معدن و تجارت نيز در ايام نوروز جهت نظارت ويژه بر نرخ كرايه تاكسيها تا پايان تعطيلات نوروزي انجام ميشود.

مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با اشاره به اينکه يكدستگاه كانكس جهت مكان تور رايگان گردشگري در طاقبستان، اختصاص يافته است، افزود: همانند سنوات گذشته سه دستگاه تاكسي ون با طراحي مناسب نوروز بعنوان تور رايگان گردشگري در محل طاقبستان براي مسافرين نوروزي در نظر گرفته شده که از 29 اسفند تا 12 فروردين در محل مستقر مي شوند.
وي با بيان اينکه امداد تاكسي رايگان سازمان در ايام نوروز بصورت آماده باش در محل كيوسك ميدان آزادي جهت خدمات دهي به تاكسي هاي ميهمان حضور خواهد داشت، افزود: 200 عدد پوستر با مضمون ايام نوروز جهت نصب بر روي تاكسيهاي فرودگاه و ترمينال طراحي و آماده شده و بنر اطلاع رساني حاوي تور رايگان گردشگري، تلفن شكايات سازمان (137 شهرداري و كيوسك ميدان آزادي 38211948) و خدمات امداد تاكسي رايگان نيز چاپ و در ميدان امام خميني (ره) و پايه هاي ثابت متعلق به سازمان نصب ميگردد.
سليماني با اشاره به اينکه كلاس آموزشي گردشگري و توريسم براي رانندگان فرودگاه و با همكاري اداره کل ميراث فرهنگي برگزار شده است، يادآور شد: تاكسي هاي ويژه ترمينال و فرودگاه از 28 اسفندماه تا پايان نوروز بصورت هر تاكسي دو بار به كارواش جهت شستشو و نظافت خودرو معرفي ميشوند.
وي از بازسازي و تجهيز كيوسك ها؛ سرويس بهداشتي و ايستگاه هاي تاكسي ميدان آزادي، ميدان فردوسي و ساير مكانهاي خاص تا 25 اسفندماه خبرداد و افزود: هماهنگي هاي لازم براي تهيه نيوجرسي هاي پلاستيكي به منظور بازسازي ايستگاه هاي تاكسي نيز انجام شده است و تا پيش از آغاز تعطيلات به اتمام مي رسد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه خاطر نشان کرد: مسافران نوروزي و شهروندان مي توانند جهت ارائه نظرات،انتقادات و پيشنهادات خود به واحد بازرسي و رسيدگي به شکايات سازمان تاکسيراني با شماره 38211948 و يا با سامانه ارتباط عمومي 137 شهرداري کرمانشاه تماس حاصل نمايند.
سليماني گفت: اميدواريم با همکاري پرسنل سازمان و تاکسيرانان تحت نظارت سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه بتوانيم خدمات خوبي در تعطيلات نوروز به شهروندان و مسافران نوروزي ارائه دهيم  
تاریخ ثبت : 23/12/1395    ساعت ثبت : 12:21