مدير عامل سازمان تاکسيراني خبر داد:تاکسي گردشگري در کرمانشاه راه اندازي شد

 

تاکسي گردشگري کرمانشاه به منظور ارئه بهتر خدمات شهري به گردشگران داخلي و خارجي و همچنين هماهنگي حمل و نقل گردشگري در کرمانشاه راه اندازي شد.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه با اعلام اين خبر بيان‌ داشت: اين خودروها به عنوان تاکسي راهنماي در قالب تور رايگان گردشگري براي فعاليت در ميدان طاق بستان جهت انتقال مسافران و مهمانان نوروزي به اماکن تاريخي و سياحتي مستقر خواهند شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني با اشاره به شرايط رانندگان تاکسي گردشگري تصريح کرد: رانندگان بعد از اتمام دوره آموزشي ويژه که با همکاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کرمانشاه برگزار ‌شد به فعاليت مي پردازند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهر کرمانشاه با تأکيد بر اينکه تلاش کرده ايم تا با برگزاري آموزش‌هاي لازم براي رانندگان فعال در حوزه تاکسي گردشگري در راستاي ارتقاء کيفي خدمات حرکت کنيم، افزود: رانندگان علاوه بر اين موارد بايد از ظرفيت‌هاي طبيعي، تاريخي و اکوتوريستي کرمانشاه هم اطلاعاتي داشته باشند و در دوره هاي آموزشي اينگونه اطلاعات نيز دراختيار آنان گذاشته شده است.
وي همچنين گفت: خودروهايي که به‌عنوان تاکسي گردشگر مورد استفاده قرار مي‌گيرند، نو و يا سال توليدشان نهايتا به چند سال اخير برگشته و کارکرد بالايي ندارند.
به گفته سليماني مهم ترين مسيرهاي تردد اين تاکسي‌ها بناهاي تاريخي شهر کرمانشاه و همچنين مکانهاي گردشگري است.  
تاریخ ثبت : 29/12/1395    ساعت ثبت : 11:59