تقدير مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه از تاکسيرانان
جابجايي بيش از 3 هزار گردشگر در تور رايگان گردشگري تاکسيراني

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني کرمانشاه از خدمات رساني و همراهي و همکاري خوب تاکسيرانان کرمانشاهي با برنامه ها و اهداف سازمان تاکسيراني در سال 95 و همچنين در ايام تعطيلات نوروز 96 تقدير و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني با اشاره به فعاليت و خدمات رساني تاکسيرانان در ايام نوروز گفت: بيش از 3000 مسافر نوروزي در قالب تور رايگان گردشگري نوروز به وسيله تاکسي هاي فعال در اين طرح جابه جا شده و به اماکن تاريخي و گردشگري و نقاط ديدني شهر انتقال يافتند.
وي همچنين يادآورشد: طرح 200 دستگاه تاکسي راهنماي گردشگر که در مبادي ورودي شهر جهت راهنماي مسافران مستقر شدند روزانه راهنماي بيش از 1200 نفر از ميهمانان نوروزي بودند.
سليماني اختصاص کارواش جهت شستشوي رايگان تاکسي هاي شهر کرمانشاه و تاکسيهاي مسافران نوروزي را يکي از اقدامات سازمان تاکسيراني برشمرد که به منظور رفاه حال تاکسيرانان و تشويق براي نظافت هرچه بيشتر تاکسي ها انجام شده است.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه کاهش 30 درصدي شکايت در سال 95 و کاهش 70 درصدي شکايات مردمي از تاکسيرانان در ايام نوروز را نشانه همراهي بيش از پيش آنان با اهداف سازمان تاکسيراني و تلاش براي خدمات رساني مطلوبتر و تکريم مسافران دانست و گفت: احترام به شهروندان و جلب رضايت آنان از اهداف اصلي و اولويت اول سازمان تاکسيراني است که خوشبختانه رانندگان زحمتکش تاکسي عليرغم همه مشکلاتشان سعي در تحقق اين مهم دارند و عملکرد و فعاليت خود را بر اين اساس شکل مي دهند.
وي تأکيد کرد: افراد جامعه به راننده تاکسي اعتماد دارند و حتي ناموس و خانواده خود را به آنها مي‌سپارند لذا انتظار مي‌رود راننده ضمن حفظ امنيت و آرامش خود در رانندگي نسبت به حريم ‌نگه داشتن نواميس مردم حساس باشد که خوشبختانه عموم تاکسيرانان کرمانشاهي امين مردم و قابل اعتماد هستند.
سليماني هرگونه بداخلاقي را در اين حوزه غيرقابل قبول خواند و يادآور شد: مسئوليت سنگيني بر عهده همه رانندگان تاکسي است و آنها بايد مديريت يک شهر و مردمان آن را به خوبي در رفتار و منش خود متجلي کنند نه اينکه بخواهند با الفاظ يا رفتار نامناسب و خارج از شئون و ايجاد فضاي نامناسب در داخل تاکسي اعتماد مردم را از بين ببرند  
تاریخ ثبت : 19/1/1396    ساعت ثبت : 7:17