آمادگي سازمان تاکسيراني کرمانشاه براي شب‌هاي قدر

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه از آماده‌باش ناوگان تاکسيراني کرمانشاه و تقويت خطوط و خدمات رساني ويژه تاکسي هاي اين شهر در شب‌هاي قدر خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني با اشاره به تدابير اين سازمان و فعاليت تاکسيها در مراسم ليالي قدر، گفت: با توجه به فرارسيدن شب هاي با عظمت قدر و براي آسايش و رفاه هرچه بيشتر شهروندان، ناوگان تاکسيراني تا پايان مراسم در مسيرهاي مختلف براي جا به جايي شهروندان در حال آماده باش مي باشد.
وي هدف از اين تدابير را تردد و دسترسي آسان نمازگزاران، عزاداران و شب زنده داران در اين شب ها عنوان کرد و افزود: سازمان تاکسيراني همزمان با ليالي قدر به منظور خدمت‌رساني به شب زنده داران برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام داده است تا نمازگزاران با آسودگي خاطر تردد نموده و در مساجد به اداي فريضه ديني و دعا و نيايش بپردازند.
سليماني با بيان اينکه تاکسي‌ها از ساعت 12 شب تا سحر مشغول فعاليت و خدمات رساني هستند، گفت: کليه بازرسين سازمان به صورت مستقر و يا به صورت گشت متحرک با خودرو نظارت مي‌‌کنند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه افزود: با توجه به ازدحام جمعيت در هسته مرکزي شهر استفاده از حمل ونقل عمومي در کاهش ترافيک نقش مهمي در شبهاي قدر خواهد داشت .  
تاریخ ثبت : 23/3/1396    ساعت ثبت : 18:54