آمادگي خدمات رساني سازمان تاکسيراني کرمانشاه در روز قدس وعيد فطر

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه ضمن آرزوي قبولي طاعات همه روزه داران در ماه پر برکت رمضان، از آمادگي کامل اين سازمان براي خدمات رساني به راهپيمايان روز قدس و نمازگزاران عيد سعيد فطر خبر داد.
به گزارش روابط عمومي تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني در مورد تمهيدات برگزاري مراسم روز قدس و نماز عيد سعيد فطر گفت: ناوگان تاکسيراني با ظرفيت مناسب 400 دستگاه تاکسي جهت جابه جايي شهروندان در مبادي ورودي ميدان آزادي و مسيرهاي منتهي به آزادي مستقر خواهند بود تا شهروندان را به محل برگزاري نماز جمعه روز قدس و عيد سعيد فطر انتقال دهند و سهم خود را در برگزاري هر چه بهتر اين حرکت معنوي و ارزشمند ايفا کرده و اميدوارم رضايت شهروندان را فراهم نماييم.
وي تأکيد کرد: امسال نيز طبق سال‌هاي گذشته در خطوط منتهي به مسيرهاي شروع و پايان راهپيمايي روز قدس،تاکسي‌هاي شيفت‌بندي شده آماده سرويس‌دهي هستند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با اشاره به نظارت مستمر بر فعاليت تاکسي‌ها در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان و روز عيد فطر تاکيد کرد: تمامي شهروندان در صورت بروز مشکل يا شکايت از نحوه خدمت‌رساني مي‌توانند با شماره تلفن هاي 38211948/ 38246565 تماس حاصل کرده تا در اسرع وقت به شکايت آنان رسيدگي شود.  
تاریخ ثبت : 30/3/1396    ساعت ثبت : 8:3