طرح خط ويژه ناوگان حمل و نقل عمومي اعمال مي شود

 

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري کرمانشاه گفت:طرح خط ويژه ناوگان حمل و نقل عمومي در شهر کرمانشاه اعمال مي شود
مهندس افشين لر زنگنه در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: اجراي طرح مديريت جهت در خيابانهاي کرمانشاه به هسته مرکزي اين شهر رسيده تا روان سازي ترافيک و افزايش ايمني را براي شهروندان محقق کند .
وي خاطر نشان کرد : اين طرح از نيمه دوم سال 95 در حوزه معانت حمل و نقل و ترافيک آغاز شد و يکي از اهداف اصلي آن کاهش بار ترافيک ، و روانسازي آن ،توزيع مناسب و متناسب سفر و کاهش زمان تاخير است که در محله 22 بهمن خيابانهاي مسجد کوکب رشيدي ، چاله چاله ، خيابان تعزيرات از سمت جنوب به شمال اعمال شد.
لر زنگنه تصريح کرد : اين طرح در هفت خيابان فرعي مسکن انجام شده و برنامه هايي براي روان سازي ترافيک و افزايش ايمني در خيابان گمرک از جهت جنوب به شمال آزاد و از شمال به جنوب ، محدوديت به اجرا درآمده است .
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري کرمانشاه اظهار داشت: مديريت جهت در خيابان آيت الله زرندي حد فاصل ميدان شهيد نواب صفوي و آيت الله جليلي اعمال شده است و اجراي مديريت جهت در ميدان شهدا تا تقاطع راهنمايي نيز بزودي اجرا خواهد شد و کارهاي اجرا مسير آن از جمله نصب تابلو و تجهيزات آن انجام شده است .
وي ابراز داشت: ميدان غدير تا ميدان لشکر مرحله بعدي طرح مديريت جهت است که بزودي اجرايي خواهد شد واولويت درسيستم مديريت جهت جابجايي شهروندان و خودرويي که نفرات بيشتري را جابجا کند از جمله اتوبوس و تاکسي در اولويت است  
تاریخ ثبت : 17/4/1396    ساعت ثبت : 19:27