چهارمين جلسه ملاقلات مردمي مدير عامل سازمان تاکسيراني برگزار شد

 

چهارمين جلسه ملاقات مردمي مهندس سجاد سليماني مدير عامل سازمان تاکسيراني صبح امروز در محل اداري سازمان برگزار شد.
به گزارش اداره روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهر کرمانشاه ، در اين جلسه که از ساعت 12 ظهرآغاز شد و تا ساعت 14.30 ادامه داشت،35نفر از تاکسيرانان به طور مستقيم با مهندس سليماني گفتگو و مسائل و مشکلات خود را با ايشان مطرح کردند.و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات آن ها صادر شد.
شايان ذکر است پيرو ملاقاتهاي عمومي روزهاي دوشنبه و در راستاي رسيدگي به مشکلات ودرخواستهاي شهروندان و تاکسيرانان ،اين هفته نيز جلسه ملاقات عمومي در دفتر مدير عامل برگزار شد .
اين گزارش حاکي است در اين جلسه تعدادي از شهروندان و تاکسيرانان مشکلات خود را در زمينه طرح تعويض ناوگان فرسوده ، مشکلات مالي ، تغيير خطوط و ... مطرح و ضمن بررسي اين مشکلات راهکارهاي قانوني ارائه شد . هدف اصلي از برگزاري اين ديدارها، برقراري ارتباط مستقيم با شهروندان محترم و در واقع ايجاد پل ارتباطي مناسب بين سازمان تاکسيراني و تاکسيرانان است تا بتوانند به سهولت و بدون هيچ فاصله اي ، مستقيما مشکلات و مسائل خود را مطرح نمايند
گفتني است اين جلسات به صورت هفتگي و در روزهاي دوشنبه برگزار مي‌شود و شهروندان و تاکسيراناني که تمايل به ملاقات با مديرعامل سازمان را دارند مي توانند درخواست هاي خود را به صورت حضوري در دفتر روابط عمومي سازمان ثبت کنند.
 
تاریخ ثبت : 2/5/1396    ساعت ثبت : 14:21