نرخ جديد کرايه تاکسي کرمانشاه در سال 96 رسما اعلام شد
افزايش 13 درصدي کرايه تاکسي

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه، از افزايش و اعلام رسمي نرخ کرايه تاکسي در اين شهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومي تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني با اشاره به اينکه نرخ جديد کرايه تاکسي در کرمانشاه به صورت ميانگين در سال جاري حدود 13درصد افزيش يافته است گفت: با تأييد فرمانداري، نرخ جديد کرايه تاکسي هاي گردشي، مسيري،ترمينال، فرودگاه و تاکسي هاي تلفني شهر کرمانشاه امروز رسما اعلام و به تاکسيرانان و آژانسها ابلاغ شد.
وي با بيان اينکه هر ساله نرخ کرايه تاکسي افزايش پيدا مي‌کند، افزود: روند افزايش نرخ کرايه به اين صورت است که هر ساله کميته نرخ گذاري سازمان تاکسيراني، جهت تعيين نرخ جديد کرايه تاکسي جلسات مختلفي برگزار مي‌کند و پس از جلسات متعدد و نهايي‌شدن نرخ کرايه کليه مسيرهاي سطح شهر، نرخ‌هاي جديد پيشنهادي را جهت بررسي و اخذ مصوبه به شوراي شهر مي فرستد.
سليماني ادامه داد: اعضاي شوراي شهر پس از دريافت، بررسي و تصويب پيشنهادات سازمان تاکسيراني، نرخ‌هاي جديد کرايه‌ها را جهت تاييد و اجرا به فرمانداري ارجاع مي‌دهند و در نهايت با تاييد نرخ‌ها از سوي فرمانداري، کرايه تاکسي بر اساس نرخ‌هاي جديد اعمال مي‌شود.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه، تأکيد کرد: بعد از تاييد فرمانداري و ابلاغ شوراي شهر نرخهاي جديد کرايه تاکسي اجرايي مي‌شود.
وي تصريح کرد: هيچ راننده اي حق ندارد افزون بر نرخ قانوني و مصوب اعلام شده از مسافران کرايه اخذ کند با اين حال ممکن است برخي از رانندگان تاکسي بالاتر از نرخ مصوب جديد، از مسافر کرايه گرفته و تخلف کنند که اگر احيانا افرادي خودسرانه نسبت به افزايش نرخ مصوب اقدام کنند، مسافران مي‌توانند با به خاطر سپردن کد يا شماره پلاک اين خودروها و تماس با شماره تلفن 38211948/38246565 شکايت خود را ثبت کنند.
مدير عامل سازمان تاکسيراني خاطرنشان کرد: بي شک تاکسيرانان شهر کرمانشاه همواره در خدمات رساني به مردم شريف کرمانشاهي پيشرو بوده اند و با ايثارگري خويش به شهر و شهروندان ياري رسانده اند و از تمامي اين عزيزان که همکاري و همراهي بسيار سنجيده و ارزشمندي با سازمان تاکسيراني و مردم داشته و صبورانه از افزايش نرخ کرايه، پيش از زمان اعلام رسمي، خودداري کردند و موجبات رضايت شهروندان را به گواه نظرسنجي ها فراهم آوردند، صميمانه سپاسگذارم.
 
تاریخ ثبت : 5/5/1396    ساعت ثبت : 13:3