نرخ سرويس مدارس کرمانشاه براي سال تحصيلي 97-96 اعلام شد
ده اکيپ نظارتي سازمان تاکسيراني بر سرويس مدارس تا پايان سال تحصيلي نظارت دارند.

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه گفت: نرخ سرويس مدارس براي سال تحصيلي 97-96 برپايه مصوبه شوراي اسلامي شهر درمورد ميزان افزايش نرخ کرايه تاکسي در سالجاري، تعيين و اعلام شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني از افزايش 10 درصدي نرخ سرويس مدارس شهر کرمانشاه براي خودروهاي سواري ، ون و ميني بوس در سال تحصيلي 97-96 خبر داد و تأکيد کرد: امسال هم صرفا شرکتهاي حمل ونقل عمومي درون شهري تحت پوشش اين سازمان مي توانند در امر سرويس مدارس فعاليت داشته باشند.
وي افزود: ليست 35شرکت تحت پوشش سازمان تاکسيراني تاييد شده سرويس مدارس به آموزش و پرورش شهر کرمانشاه اعلام شده است و رانندگان متقاضي سرويس مدارس تحت پوشش شرکتهاي تائيد شده مذکور، بايد داراي برچسيب و کارت سرويس مدارس که مبين طي مراحل لازم تعيين صلاحيت است، باشند.
به گفته مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه، متقاضيان جهت دريافت مجوز سرويس مدارس با معرفي نامه از دفاتر شرکتها به سازمان تاکسيراني مراجعه کرده و مدارک لازم شامل اصل و کپي گواهينامه معتبر، کارت ملي و شناسنامه، معاينه فني و بيمه نامه شخص ثالث دو قطعه عکس پوشه و گيره ارائه دهند. سليماني با اشاره به اينکه امسال نيز شعار سازمان تاکسيراني بهار دانش با سرويس ايمن مدارس است، تأکيد کرد: ده اکيپ نظارتي بر سرويس مدارس تا پايان سال تحصيلي نظارت دارند.
وي افزود: عملکرد رانندگان سرويس مدارس نه فقط از سازمان و سوي پليس، بلکه از سوي خانواده‌ها نيز زير ذره‌بين است ووالدين مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عملکرد رانندگان سرويس مدارس، موضوع را با شماره تلفن 38257910 ستاد ساماندهي سرويس مدارس در ميان بگذارند و يا به انجمن اوليا و مربيان منطقه اطلاع دهند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با تأکيد بر لزوم رعايت نرخ و تعداد مجاز سرنشين مطابق با ظرفيت خودرو توسط رانندگان سرويس مدارس اعلام کرد: خودروي سواري سرويس مدرسه بايد فقط 4 دانش آموز شامل يک نفر سرنشين جلو و 3 سرنشين صندلي عقب داشته باشند.
وي تصرح کرد: پليس راهنمايي و رانندگي و بازرسان سازمان تاکسيراني با هر اضافه سرنشين در سرويس مدارس، برخورد قانوني خواهند کرد.
سليماني افزود: خودروهاي ون حداکثر مي‌توانند 9 دانش آموز سوار کنند و ميني بوس‌ها هم بسته به ظرفيت‌شان(19يا21 نفره)،مجاز به سوارکردن دانش آموزان در حد استاندارد هستند.
‏سليماني با اشاره به نرخ کرايه سرويس مدارس گفت: نرخ خودرو براي آژانس، سواري، خطي و تاکسي به ازاي هر نفر بصورت ماهيانه در مسيرهاي از 1 تا 5 کيلومتر 66000 تومان، از5 تا 8 کيلومتر 82500 تومان و از 8 تا15 کيلومتر، 93500 تومان است.
به گفته وي براي خودروهاي ون به ازاي هر نفر به صورت ماهيانه قيمت ها در مسافت از 1 تا 5 کيلومتر 55000 تومان ، از 5 تا 8 کيلومتر، 66000 تومان و از 8 تا 15 کيلومتر 71500 تومان تعيين شده است.
وي همچنين نرخ تعيين شده براي خودرو ميني بوس را به ازاي هر نفر بصورت ماهيانه مسير 1 تا 5 کيلومتر، 38500 تومان، از 5 تا 8 کيلومتر، 44000 تومان و از 8 تا 15 کيلومتر، 49500 تومان اعلام کرد.  
تاریخ ثبت : 21/6/1396    ساعت ثبت : 7:51