مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه اعلام کرد:
آمادگي 10 اکيپ بازرسي سازمان تاکسيراني براي نظارت مستمر و جدي بر سرويس مدارس

 

بيش از 5 هزار سرويس مدرسه در خدمت دانش آموزان کرمانشاهي
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه با اعلام اينکه بيش از 5 هزار سرويس مدرسه در سال تحصيلي 97-96 جابه جايي دانش آموزان کرمانشاهي را به عهده دارند، از آمادگي 10 اکيپ بازرسي سرويس مدارس همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد خبر داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهر کرمانشاه، سجاد سليماني گفت: همچنين تاکنون 5 هزار برچسب سرويس مدارس چاپ شده تا در اختيار سرويس مدارس قرار بگيرد.
وي تأکيد کرد: برنامه‌ريزي ويژه‌اي براي ساماندهي سرويس‌هاي مدارس انجام شده است، تا والدين با آرامش خاطر بيشتري فرزندان خود را راهي مدرسه کنند.
سليماني افزود: در خصوص نظارت بر فعاليت سرويس مدارس نيز برنامه‌ريزي هاي لازم صورت گرفته و پيش بيني شده تا 10 اکيپ گشت و بازرسي با همکاري پليس راهور براي نظارت مستمر و بازرسي از سرويس مدارس فعاليت خود را آغاز کنند.
مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه يادآورشد: از ماه گذشته شرکت‌هاي مجاز حمل و نقل به آموزش و پرورش اعلام و در اين مسير همکاري لازم با کارگروه ماده 18 آموزش و پرورش براي شروع سال تحصيلي انجام شده است.
به گفته سليماني در سال جاري 10 درصد هزينه سرويس مدرسه نسبت به سال گذشته افزايش پيدا کرده است و نرخ سرويس مدرسه براساس نوع خودرو محاسبه مي‌شود.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرکرمانشاه با تاکيد بر همکاري خانواده ها به منظور ارائه خدمتي با کيفيت به دانش‌آموزان، از والدين خواست در صورت مشاهده تخلف با سامانه 137 يا شماره ستاد ساماندهي سرويس مدارس سازمان تاکسيراني به شماره 38257910 تماس حاصل نمايند
 
تاریخ ثبت : 27/6/1396    ساعت ثبت : 11:5