مديرعامل تاکسيراني شهر كرمانشاه: براي خدمت رساني به زوار اربعين حسيني آمادگي كامل داريم

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر كرمانشاه با اشاره به برگزاري جلسه ستاد اربعين اين سازمان و اعلام آمادگي جهت خدمت رساني به زائرين حسيني گفت: با هدف تسهيل و تامين رفاه حال زوار و ارتقاي بهينه خدمات براي حمل و نقل به آنها، تمهيدات لازم انديشيده شده است.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني كرمانشاه، سجاد سليماني درباره تمهيداتي که براي حمل و نقل مراسم اربعين حسيني در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به فرا رسيدن ايام اربعين حسيني، سازمان تاكسيراني با تشكيل اكيپ هاي گشت مشترك متشکل از نماينده اداره تعزيرات حكومتي، بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، پليس راهور نسبت به تقويت و نظارت ويژه بر ترمينال ها و پايانه هاي مسافربري بر نحوه خدمات رساني تاكسيها اقدام و نظارت لازم و بهينه به عمل مي آورد.
به گفته وي با تشكيل گشت مشترك سازمان تاکسيراني و پليس راهور و هماهنگي دستگاه قضائي با خودروهاي بدون هويت كه در پايانه ها ايجاد مزاحمت مي كنند برخورد خواهد شد.
سليماني يادآورشد: در راستاي نظارت و کنترل بر نحوه خدمات رساني و نرخ کرايه ها، اكيپ هاي گشت و بازرسي در ايام اربعين در وروديها و پايانه هاي مسافربري مستقر مي شوند.
وي با بيان اينکه تعداد 10 دستگاه تاكسي ون با علائم مشخصه جهت جابجايي رايگان زائران عتبات عاليات به مدت 10 روز در مكانهايي كه معاونت خدمات شهري تعيين مي كنند مستقر مي شوند، افزود: تعداد 3 دستگاه تاكسي نيز با علائم مشخص در ميدان امام حسين (ع) و ميدان امام خميني (ره) جهت راهنمايي زائران مستقر خواهند شد. مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه همچنين گفت: براساس مصوبه کميته بزرگداشت اربعين اين سازمان، مقرر شده است به مناسبت ايام اربعين حسيني تعداد 1000 پرچم ويژه محرم بر روي تاكسي ها و در ميادين ورودي شهر و پايانه هاي مسافربري نيز بنر خيرمقدم زوار نصب شود.
سليماني افزود: با توجه به ورود زوار و در راستاي ارئه کيفيت خدمات و نظارت هر چه بيشتر بر نحوه سرويس دهي تاکسيها پرسنل ستادي و اجرائي سازمان به صورت شبانه روزي در پايانه ها و نقاط پرتردد و حساس شهر مستقر خواهند شد، ضمن اينکه يک دستگاه امداد تاکسي رايگان نيز جهت ارائه خدمات به زوار عتابت عاليات به صورت آماده باش در ميدان آزادي مستقر خواهد شد.
وي تأکيد کرد: همچنين در صورت نياز و موافقت كميته ستاد اربعين استان، يكي از خودروهاي واحد گشت و بازرسي در ايام اربعين در مرز خسروي مستقر مي شود.
گفتني است جلسه آموزش توجيهي در خصوص ايام اربعين براي رانندگان تاكسي ون و خطوط پايانه هاي مسافربري برگزار ميشود تا خدمات حمل و نقلي و جابه جايي زوار اربعين به نحو هرچه شايسته تر ارائه شود.  
تاریخ ثبت : 29/7/1396    ساعت ثبت : 12:7