تاکسيران امانتدار کرمانشاهي 70 ميليون ريال پول و طلا را به صاحبش باز گرداند

 

تاکسيران امانتدار کرمانشاهي کيف مسافري حاوي طلا به ارزش 4 ميليون تومان و 3 ميليون تومان پول نقد و عابربانک جامانده در تاکسي اش را به صاحبش برگرداند.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، محمد جواد خالصه 30 ساله با کد تاکسي 2142 يکي از رانندگان زحمتکش ناوگان تاکسيراني کرمانشاه در حين انجام فعاليت روزانه متوجه يک عدد کيف پول جا مانده در خودروي خود شد و پس از پرس و جو و با رويت قبض پرداخت تلفن همراه با صاحب کيف تماس گرفته و سريعا کيف پول جامانده را به او تحويل داد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه گفت: تاکسيرانان از افراد بسيار زحمتکش جامعه هستند که با وجود اينکه وضعيت معيشتي چندان مناسبي ندارند، براي کسب روزي حلال روزانه ساعات زيادي را به جابجايي مسافران مي پردازند و به حق ثابت کرده اند که امانتداران خوبي براي جان و مال و ناموس شهروندان هستند.
وي رانندگان تاکسي را از جمله افراد مورد اعتماد و با عزت نفس بالا، متدين و امانتدار دانست و گفت: علاوه بر کيف پول، اوراق بهادار و مدارک شناسايي و اشياء بسياري از شهروندان نظير گوشي تلفن همراه در خودروهاي تاکسي سطح شهر جا مانده که توسط رانندگان آنها به صاحبانشان باز گردانده شده است.
سجاد سليماني تاکيد کرد: تاکسي علاوه بر اينکه يک وسيله امن براي جا به جايي مي باشد، مي تواند در حفظ مال و ناموس افراد هم مثمر ثمر باشد، اين موضوع براي همه ثابت شده اما گاهي اوقات مي بينيم که برخي مسافربرهاي شخصي اين خصلت نيک را زيرسئوال مي برند.
وي يادآور شد: در طول هشت ماه گذشته از سال جاري بيش از 500 نفر از تاکسيرانان اشياء به جا مانده در تاکسي خود را تحويل سازمان تاکسيراني داده اند که اين تعداد، جداي از کساني است که به صورت شخصي اشياء به جا مانده را تحويل صاحبانشان داده‌اند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه از شهروندان خواست تا براي اطمينان از امنيت خود و اموال همراهشان، از تاکسي بعنوان وسيله مطمئن حمل و نقل درون شهري، به جهت امانتداري، استفاده نمايند  
تاریخ ثبت : 11/9/1396    ساعت ثبت : 13:30