مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه:
شرکت هاي غيرقانوني تاکسي آنلاين ‏اسپات و کاردو، پلمپ شدند

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهر کرمانشاه از پلمب شدن دو شرکت تاکسي آنلاين اسپات و کاردو با همکاري اداره اماکن عمومي و به دليل غيرقانوني و فاقد مجوز بودن آنها خبرداد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني کرمانشاه، سجاد سليماني با اعلام اين خبر، تصريح کرد: هرگونه فعاليت غيرقانوني و بدون مجوز براي شرکت‌هاي حمل و نقل چه بصورت مجازي(آنلاين) و چه سنتي، ممنوع و با آنها برخورد مي شود.
وي با اشاره به ماده 9 قانون توسعه حمل و نقل عمومي و مديريت مصرف سوخت و همچنين ماده 32 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، که به منظور حفظ امنيت شهروندان، مسئوليت حمل و نقل درشهر و حومه آن را برعهده شهرداري گذاشته است، افزود: براساس اين مفاد قانوني، هرگونه فعاليت براي اينگونه شرکتها مستلزم اخذ مجوز از شهرداري محل فعاليت است.
مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه با اشاره به اينکه لايحه ساماندهي فعالين اين بخش در قالب شرکتهاي تعاوني يا خصوصي به شوراي اسلامي شهر کرمانشاه ارسال شده است، تأکيد کرد: درصورت تصويب اين لايحه توسط شورا و پس از طي مراحل قانوني و تأييد نهايي مصوبه بوسيله فرمانداري، بلافصله به اجرا و نسبت به ساماندهي تاکسي هاي آنلاين اقدام خواهد شد.
سليماني از شهروندان خواست به شرکتهاي فاقد مجوز اعتماد نکرده و امنيت خود را به خطر نيندازند  
تاریخ ثبت : 22/9/1396    ساعت ثبت : 8:41