برگزاري دوره آموزش حقوق شهروندي براي مديران آژانسهاي تاکسي تلفني کرمانشاه

 

سازمان تاکسيراني کرمانشاه با همکاري معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري کل استان اقدام به برگزاري دوره آموزشي حقوق شهروندي با محوريت اخلاقمداري و قانونمداري ويژه مديران آژانسهاي تاکسي تلفني تحت پوشش اين سازمان نمود.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه، در اين دوره آموزشي که در محل واحد آموزش سازمان تاکسيراني برگزار شد، مدير پيشگيري از وقوع جرم دادگستري کل استان کرمانشاه طي سخناني گفت: امروز در سازمان تاکسيراني تحولات چشمگيري در عرصه هاي فرهنگي و اجتماعي انجام شده است.
حيدري مجموعه تاکسيرانان را سفيران فرهنگي براي اشاعه فرهنگ شهروندي عنوان کرد و افزود: اين سازمان با برنامه ريزي هاي صورت گرفته، آموزش رانندگان را در برنامه قرار داده تا اشاعه دهنده فرهنگ صحيح شهروندي باشيم.
به گفته وي آداب رانندگي و اخلاقمداري و قانونمداري از مهم ترين موضوعاتي است که بايد در دوره هاي آموزشي به رانندگان تاکسي آموزش داده شود.
مدير پيشگيري از وقوع جرم دادگستري با بيان اينکه برگزاري اين کلاسهاي آموزشي تاثير بسزايي در افزايش سطح آگاهي و اطلاعات تاکسيرانان داشته و دارد، افزود: ارتقاي دانش و ايجاد مهارتهاي ارتباطي، در زمينه تخصصي«اخلاقمداري و قانونمداري» تأثير مهمي دارد چرا که معتقديم رانندگان تاکسي بايد در اخلاق محوري الگويي شايسته براي شهروندان باشند  
تاریخ ثبت : 29/9/1396    ساعت ثبت : 10:1