روزانه 800 هزار نفر سفر با ناوگان تاکسيراني در شهر کرمانشاه جابجا مي شود

 

مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه گفت: به‎طور ميانگين روزانه 800 هزار نفر سفر باناوگان تاکسيراني در کرمانشاه انجام مي‎شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه. سجاد سليماني با اشاره به اينکه در 9 ماه گذشته 747 خودروي مسافربر شخصي غيرمجاز که براي ناوگان تاکسيراني مزاحمت ايجاد کرده بودند، توقيف و اعمال قانون شده‎اند، اظهار داشت: اين اقدام با همکاري و هماهنگي مراجع قضائي و پليس راهور صورت گرفته است.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه با بيان اينکه در حال حاضر به‎هيچ عنوان افزايش کرايه تاکسي در کرمانشاه نداريم و درصورت افزايش هزينه بنزين تصميم‎هاي لازم در آن زمان انجام خواهد شد، گفت: با اين وجود افزايش نرخ کرايه ناوگان درون‎شهري از اختيارات شوراي اسلامي است.
سليماني از انجام روزانه 800 هزار نفر سفر به‎صورت ميانگين با ناوگان تاکسيراني در شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: 9 هزار و 400 دستگاه تاکسي شامل گردشي، خطي و آژانس‎هاي تاکسي‎تلفني تحت پوشش سازمان تاکسيراني به خدمت‎رساني مشغول هستند.
وي با اشاره به اينکه دو هزار و 300 دستگاه تاکسي فرسوده با عمر بيش از 10 سال در کرمانشاه وجود دارد، بيان کرد: در حال حاضر يک هزار و 400 دستگاه از اين تعداد نوسازي و به مالکان آنها تحويل داده شده است و در تلاش هستيم که 900 دستگاه باقيمانده نيز روند ثبت‎نام و نوسازي را انجام دهند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به مصوبه وزارت کشور و ستاد مديريت سوخت تردد تاکسيهاي فرسوده، با عمر بيش از 10 سال ممنوع بوده و سازمان‎هاي تاکسيراني ملزم هستند که هيچگونه خدماتي به اين دسته از دارندگان خودرو ارائه ندهند و براي نوسازي ناوگان فرسوده 20 ميليون تومان وام با بهره 16 درصد با باز پرداخت 4 ساله ماهيانه حدود 570 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
سليماني از فعاليت حدود سه هزار و 780 دستگاه انواع خودرو شامل تاکسي و خودرو شخصي در سرويس مدارس خبر داد و اظهار کرد: از اين تعداد 30 درصد آنها چند نوبته هستند و اين طرح تا پايان سال تحصيلي ادامه دارد  
تاریخ ثبت : 19/10/1396    ساعت ثبت : 17:26